עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

16 שנות מאסר בגין עבירות מין חמורות כלפי שלוש בנותיה של בת זוגו

הנאשם, תושב הדרום הורשע השבוע בעבירות מין חמורות כלפי שלוש בנותיה של בת זוגו.

הנאשם שניהל מערכת זוגית עם אמם במשך 15 שנה, ולמעשה גידל אותן מילדות ושימש להן כדמות אב. למרות זאת, לא מנע מעצמו את הפגיעה במינית בהן, במספר עבירות מין, במקומות שונים, תוך הפעלת לחץ ויצירת תלות רגשית, ושלא בהסכמתן החופשית.

על פי הודאת הנאשם באישום הראשון, המתייחס למעשיו במתלוננת א' כבת 15, היא סיפרה לנאשם על מערכת היחסים שהיא מנהלת עם החבר שלה, ואף שיתפה בכך שקיימה עמו יחסי מין. הנאשם בתגובה הוביל אותה לחדרה, הפשיטה מבגדיה והפציר בה לקיים עמו יחסי מין, באומרו "כל מה שאני עושה בשבילך ועוזר לך", ואנס אותה. לאחר אירוע זה, במספר מועדים המשיך ואנס את הנערה א', ברכבו כאשר חנה במקומות שונים מחוץ לבית, ולעיתים בבית, כאשר אמה נוכחת בבית ונחה.

הנאשם נהג להפעיל על הנערה לחצים, על מנת שתתרצה לקיים עמו יחסי מין באמירות כגון "מה יקרה כשאמא שלך תדע" תוך ציון שמות הנערים עמם ניהלה קשרים, ובציינו כי האם תתאכזב ותתכעס עליה. כמו כן, איים הנאשם על המתלוננת א' שיעזוב את הבית. לעתים אמר כי אם תספר על מעשיו, התוצאה תהיה שהוא יישלח לכלא, אמה תמות והיא עצמה תישאר לבד.

כנגד הבת השנייה, כאשר הייתה בגיל 14 לערך, היא ניהלה קשר רומנטי עם בנו של הנאשם. הנאשם החל להתעניין בקשר זה, וקיים עמה שיחות בנושאים מיניים בכלל, ואודות יחסיה עם בנו בפרט. באותה תקופה עת אמה הייתה מאושפזת, הפציר בה פעם אחר פעם לקיים עמו יחסי מין. כאשר הנערה סירבה לבקשתו בעל אותה שלא בהסכמה חרף בקשתה שיחדל. הנאשם לא הפסיק במשך 3 שנים, במספר פעמים המשיך לבעול אותה שלא הסכמה. תחת איומים וסחיטה רגשית, באמירת הנאשם שהוא עומד לעזוב את אמה של ב', וכך ייהרסו חייה וחיי משפחתה.

 ביחס לבת השלישית כבת 16 , הציע הנאשם למתלוננת ג' שיסעו יחד לקנות פיצה, והיא עלתה לרכבו. בשלב מסוים נסע הנאשם לחנייה ריקה מאדם, עצר את הרכב והניח את ידו על חזה של המתלוננת.ובציע בה מעשים מגונים, כן הבטיח לה שאף אחד לא יידע עליה שום דבר בניגוד לרצונה. בתקופה לאחר מכן, ועד הגיעה של הנערה ג' לגיל 18, בעל אותה הנאשם במקומות שונים. לשם כך השתמש הנאשם באיומים ובסחיטה רגשית, באומרו כי אם המתלוננת לא תגשים לו את הפנטזיות הוא יחשוף את סודותיה ויגרום סבל לאחיותיה ולאמה עד שתתאבד או תמות.

הנאשם ביקש את רחמיו של בית המשפט, כאשר מתאר הוא את מצבו, כחולה סכרת וחסר שיניים, אשר הזניח את עצמו, ולמעשה, לדבריו, הגיע לקריסה גופנית. הנאשם טען, כי לא ביצע את מעשיו ממניע של רשעות, אלא מהיעדר הבנה שלו או של המתלוננות "הם רגשית ואני רגשית ומשכתי יותר לכיוון שלי וקרו דברים" אשר התגלגלו ככדור שלג.

בית המשפט קבע כי הנאשם פגע בכל אחת מהמתלוננות במספר עבירות מין בתוך המשפחה. הנאשם בעורמתו מצא אצל כל נערה ונערה את נקודות החולשה שלה. נקודות חולשה של דמויות חלשות, עליהן לחץ הנאשם ללא רחמים, כדי לסחוט טובות הנאה מיניות, מנערות הצעירות ממנו בעשרות שנים. נערות, בנות של אשתו, שאת חולשת מחלתה ניצל הנאשם בחלק מהמקרים, בהיותה נחה מתרופותיה בחדר הסמוך. נערות, שראו בנאשם דמות אבהית, מטיבה ותומכת, עליו נשענו הן ואמן.