עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

בעקבות ההגבלות על קיום טקסי יום הזיכרון ועל מנת לאחד את כל תושבי העיר למען הנצחת הנופלים, עיריית אשקלון תחלק 50 אלף נרות זיכרון לכל בתי האב בעיר, כאשר על כל אחד מהם יודפס שם של חלל, תושב העיר. העירייה קוראת לתושבים להדליק יחד את הנרות במרפסות או בחלונות, בצורה זהירה ובטוחה, בערב יום הזיכרון, 27.04.20 בשעה 19:50 וליצור אור גדול של זיכרון, אחדות ותקווה.

 

בנוסף, ביום הזיכרון עצמו, יום שלישי 28.04.20, תניח העירייה זר על כל קברי החללים, נופלי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה. בהתאם לכך, העירייה מזמינה בני משפחה וקרובים, לכתוב הקדשה ליקירם שנפלו ואנו נעשה כל שביכולתנו כדי להדפיס ולצרף זאת לזר שיונח על הקבר. משפחות שמעוניינות לקחת חלק במיזם מוזמנות למלא את הטופס הבא: https://bit.ly/3ezZZ1i

שליחת ההקדשות תתאפשר עד ליום חמישי 23.04.20.

 

ראש העיר, תומר גלאם: "למרות המגבלות הרבות, עיריית אשקלון תמשיך להנציח את זכר הנופלים גם השנה. אנו עומדים לצד המשפחות לאורך כל ימות השנה ובמיוחד בימים אלו. נוקיר, ננציח ונזכור את הגיבורים שבזכותם מדינת ישראל עומדת איתן. אני מזמין את כל התושבים לקחת בכך חלק באמצעות נרות הזיכרון שנחלק להם עד לפתח הבית ולהדליק יחד אור גדול לזכרם של מיטב בנינו ובנותינו, תושבי העיר".

 

כקרדיט: עיריית אשקלון.