עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

תקיעת שופר עד הבית

עיריית אשקלון ובית חב"ד אשקלון פועלים למען החולים והמבודדים בעיר ויפעילו בחג 'סיירת השופר' על מנת לאפשר לכמה שיותר תושבים לשמוע את תקיעת השופר

 

מלבד הסגר שיכפה בחג על כל תושבי העיר, יש את החולים, המבודדים וכל מי שנבצר ממנו להשתתף בתפילות החג מכל סיבה שהיא. עיריית אשקלון ובית חב"ד באשקלון יוצאים ביוזמה מבורכת ומיוחדת, במסגרתה יפעילו ביום החג את 'סיירת השופר' שתגיע עד לבתי התושבים להשמיע להם את תקיעת השופר כמיטב המסורת. הסיירת מורכבת ממתנדבים שיעשו מאמצים גדולים להגיע לכל פנייה.

 

ראש העיר, תומר גלאם, בירך על היוזמה המשותפת: "זה המעט שנוכל לעשות למען אוכלוסיית החולים והמבודדים ולמעשה למען כל מי שאינו יכול לקחת חלק בתפילות החג מכל סיבה שהיא".

 

ניתן להירשם למיזם כבר עכשיו באמצעות המוקד העירוני במספר 106, באמצעות הודעת ווטסאפ למספר 054-9908011 או ביישומון עיריית אשקלון. ההרשמה עד ליום חמישי 17.09.20.

 

תקיעת השופר תתבצע ביום החג, יום ראשון, ב' תשרי תשפ"א 20.09.20 בהתאם לכללי הריחוק החברתי והנחיות משרד הבריאות וללא תשלום.

 

בכל פנייה התושבים מתבקשים לציין כתובת מדויקת כולל מספר דירה / קומה / מצב רפואי / בידוד / אפשרות שמיעה מבעד לחלון / שעה מועדפת.