עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

תלמידי בית הספר 'כוכב הצפון' צעדו במסגרת יום ההליכה העולמי 

 

 ביום ו', בתאריך 25.10.2019, התקיים  "יום ההליכה העולמי" מטעם משרד התרבות והספורט, בשיתוף משרד הבריאות – "הולכים על זה" בישראל הנערך באופן מסורתי במרבית המדינות החברות בארגון הבריאות העולמי (WHO) . מטרת יום ההליכה העולמי היא לקדם את מודעות האזרחים ולהעלות על סדר היום הציבורי את נושא חשיבות הפעילות הגופנית כתורמת לאורח חיים פעיל ובריא. הליכה היא הספורט הרווח ביותר בקרב האוכלוסייה הבוגרת, והיא אפשרית לכולם. המורים לחינוך גופני בבתי הספר ברחבי הארץ קיימו פעילות הליכה במסגרת הבית ספרית עם הדרכה על הליכה נכונה ותרומתה לבריאות. 

מיכל וקנין, מורה מבית הספר 'כוכב הצפון' אמרה: "מציינים את יום ההליכה הבין לאומי בצעדה , זומבה , מסלול נ'ינג'ה מאתגר ואירובי לאורך הטיילת המדהימה של אשקלון. תודה לביה"ס כוכב הצפון, לדליה המורה ולעיריית אשקלון על יום ספורטיבי במיוחד".

זויה סליצקי, מורה נוספת: "היה אירוע מקסים. מאורגן מאוד. הגענו באוטובוס לחניון ליד הולידיי אין. פגש אותנו נציג מהעירייה, נתן לנו הסבר קצר ומיד יצאנו לדרך. צעדנו עד חוף דלילה, וכאשר הגענו חיכו לנו מפעילים בשלוש תחנות – כדורים, תיפוף והרקדת זומבה. התלמידים נהנו מאוד מהפעילות ומהליכה עצמה".