עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

תיקו מאופס – חדריאן הצטיין

משה זיתון ז"ל

 

כן זה מפתיע אבל הפועל אשקלון ניצלה מהפסד ביתי נוסף. מי שמנע זאת היה השוער חדריאן שלאחרונה ספג מספר שערים מיותרים. ביום שישי האחרון עצר כדור עונשין מ-11 מטרים וחילץ שוב ושוב את שערו מספיגה. יישר כוח לשוער, מקווה שתהיה לכך המשכיות.

כ-800 אוהדים הגיעו לראות את המשחק. מחציתם אוהדי כפר קאסם. בפתיחה המקומיים תקפו גלים את שער כפר קאסם ובעיטה של רועי דיין למשקוף שערו של תמיר ללו. הייתה התלהבות וניסיון להשיג שער יתרון מהיר אבל אט אט אשקלון "נעלמה" מהמשטח. האורח אל-קרנאווי (גדל בהפועל ב"ש) קיבל כדור עומק שלא בנבדל ומול שוער אשקלון התבלבל ובעט החוצה. בדקה ה-27 קיבלו האורחים כדור עונשין מ-11 מטרים שוב אל-קרנאווי היה המצבע בעט בחצי גובה חדריאן מנע שער. עד להפסקה לא נרשמו הזדמנויות כיבוש. המחצית השנייה הייתה סוג של כאבי לב מבחינתי אשקלון – תוקפת ותוקפת אבל חוסר מחץ – החטאות מסמרות שיער מטווח קצר בסיום תיקו מאופס למרות שהמאמן איווניר עשה חילופים התקפיים ללא הואיל. עצוב היה לקבל את כניסת השבת עם עוד ניצחון של הפועל עפולה יריבתה של אשקלון לתחתית. אשקלון שקועה עמוק במקום האחרון וסוחבת את טבלת הלאומית על הכתפיים והירידה לליגה א' נראית יותר ויותר מוחשית. כן, אין הרבה מה לספר אחרי תיקו מאופס, אם כי נראה כי נגזר דינה של הפועל אשקלון לרדת ליגה. אם מוטי איווניר המאמן, ספגה הפועל אשקלון 14 הפסדי ליגה 17 נקודות + 9 שהופחתו 25 נקודות ליגה. מתוך 78 נקודות אפשריות שלה פחות מ-30% הצלחה. אכן כישלון גורף הייתי מצפה מהמאמן איווניר שיגלה אחריות מקצועיות בכישלונו ויתפטר כיוון שהמפרק עו"ד דגן לא  מבצע את המהלך המתבקש בעצמו. יש עוד הרבה נקודות בקופה, אפשר לעשות שינוי ומסע השארות אבל צריך זעזוע מקצועי בעמדת המאמן. זוהי דעתי תקנו אותי באם אני טועה ?!

נ.ב כדברי שירה של שרית חדד "יאללה לך הביתה מוטי שלום ותודה ….!"

משה זיתון הלך לעולמו

שחקן העבר של הפועל אשקלון משה זיתון (60) הלך ביום חמישי בטרם עת מדום לב. "זיתוניה" כך כונה הכוכב במדי התקפת הפועל אשקלון בסוף שנות ה-80 במשך שלוש עונות 87-90 המאמן היה ג'קי דקל ז"ל. זיתון בעל משחק ראש מצוין יכולת פריצה וכדרור היה סקורר עם יכולות מוכחות. היה מאוד אהוד על אוהדי הקבוצה עם יכולות מוכחות. היה מאוד אהוד על אוהדי הקבוצה בשנים שיציאי  אצטדיון סלה היו מלאים באלפים. בסופו של דבר ניתן לומר שביחד עם שוקו נומדר יבדה לחיים ארוכים. הוא היה מהסקוררים הגדולים שעברו במועדון בשנות ה-80-90 שלא גדלו במועדון הפועל אשקלון. יהיה זכרו ברוך.

זעזוע באליצור אשקלון ברוך חגאי פוטר, מתן חרוש תחתיו.

המאמן חגאי ברוך שבנה את הקבוצה ועבד בה החל מחודשי הקיץ פוטר ושילם את מחיר הכישלונות בליגה כולל התבוסה 52:75 מול אליצור נתניה. בעקבות ההפסדים האחרונים התרחקה אליצור "איתו" אשקלון מהשתלבות בפליאוף העליון שהיא המטרה של המועדון. המנכ"ל פיני ביטון פיטר את חגאי ומינה תחתיו את מתן חרוש שעזב את עבודתו כעוזר מאמן הפועל חולון מליגת העל וחתם באשקלון ולאחר סגירת הגיליון אליצור שיחקה בביתה נגד קריית אתא ונראה האם השינויים בעמדת האימון יביאו למפנה חיובי למועדון.

טבלת משחקים ותוצאות

משה זיתון הלך לעולמו

שחקן העבר של הפועל אשקלון משה זיתון (60) הלך ביום חמישי בטרם עת מדום לב. "זיתוניה" כך כונה הכוכב במדי התקפת הפועל אשקלון בסוף שנות ה-80 במשך שלוש עונות 87-90 המאמן היה ג'קי דקל ז"ל. זיתון בעל משחק ראש מצוין יכולת פריצה וכדרור היה סקורר עם יכולות מוכחות. היה מאוד אהוד על אוהדי הקבוצה עם יכולות מוכחות. היה מאוד אהוד על אוהדי הקבוצה בשנים שיציאי  אצטדיון סלה היו מלאים באלפים. בסופו של דבר ניתן לומר שביחד עם שוקו נומדר יבדה לחיים ארוכים. הוא היה מהסקוררים הגדולים שעברו במועדון בשנות ה-80-90 שלא גדלו במועדון הפועל אשקלון. יהיה זכרו ברוך.