עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

תושב אשקלון הוכה למוות סמוך לקניון לב 

צילום דוברות משטרה

 

 

כוחות משטרה והצלה שהוזעקו לרחבת החול הסמוכה לקניון בשעה שתיים וחצי לפנות בוקר בין שלישי לרביעי גילו צעיר (27) כשהוא מתבוסס בדמו, זמן קצר לאחר מכן נקבע מותו * למחרת היום המשטרה עצרה את תושב העיר (45) בחשד לביצוע הפשע האכזרי 

 

מה גרם לתושב אשקלון לרוצץ את גולגולתו של צעיר במהלך קטטה? על השאלה הזו מנסים כעת לענות חוקרי תחנת המשטרה באשקלון בעודם מטפלים באחד ממקרי הפשע המזעזעים שהתרחשו במחוזותינו בשנים האחרונות. מחומר החקירה עד עתה עולה כי לאחר השעה שתיים לפנות בוקר פרצה קטטה ברחבת החול מדרום לקניון לב בעיר ברחוב ההסתדרות. במהלך הקטטה הוכה צעיר כבן 27 באורח קשה ביותר ונדקר כאשר ישנה סברה כי לאחר שנפל ארצה המשיכו תוקפיו להכות אותו ולהשליך עליו אבנים כבדות על מנת להחמיר את פציעותיו. כוחת ההצלה שהגיעו לזירת האירוע העניקו לפצוע טיפול רפואי ראשוני כאשר בתחילה מצבו הוגדר כבינוני. ניידת טיפול נמרץ של מד"א פינתה אותו לחדר הטראומה במרכז הרפואי ברזילי שם הבינו הרופאים את חומרת הדקירה והחלו בפעולות להציל את חייו.

מצבו הלך והידרדר ובסופו של דבר מאמצי הרופאים עלו בתוהו והם נאלצו לקבוע את מותו. 

פראמדיק מד"א גאורגי גוליאק סיפר: "בחניית המרכז המסחרי שכב הפצוע כשהוא בהכרה מעורפלת עם חבלות בכל חלקי גופו. ידעתי שמצבו קשה ושהוא צריך להגיע במהירות לבית החולים, העלנו אותו לניידת טיפול נמרץ והתחלנו בפינוי דחוף תוך טיפול רפואי שכלל הנשמה כשמצבו קריטי".

בתוך כך הגיעו לזירה כוחות גדולים של משטרה שהחלו בחקירת האירוע הקשה המוגדר בשלב זה כחשד לרצח. בין היתר הגיעו לזירה צוותי זיהוי פלילי שאספו ראיות וממצאים שיסייעו מאוחר יותר בחקירת האירוע הטראגי. אמנם כאשר השוטרים הגיעו לזירה החשוד במעשה כבר נמלט ממנה אולם חקירת תחנת אשקלון הייתה נחושה ומהירה ביותר. כבר בבוקר יום רביעי נעצר החשוד לאחר פעילות מהירה ומאומצת של בלשי משטרת ישראל. במהלך הלילה 

נערכו סריקות ופעולות רבות לאיתורו של החשוד בעקבות אירוע חשד לרצח. עם מעצרו הוא הועבר לחקירה בתחנת המשטרה כאשר לאחר חקירה ראשונית ביקשה המשטרה מבית המשפט להאריך את מעצרו במספר ימים על מנת להמשיך ולחקור את האירוע. 

יצוין כי כוחות משטרה שהגיעו למקום סגרו את זירת האירוע והחלו באיסוף עדויות וממצאים ומעבדת הזיהוי הפלילי עסקה אף היא בחקירת הזירה במישור הפורנזי.

מפרטים ראשונים ומבלי לפגוע בחקירה, ניתן לציין כי המנוח הוכה קשות באמצעות כלי תקיפה דבר שהוביל לפציעה אנושה וכאמור לפטירתו מיד לאחר מכן. 

תושב העיר המתגורר ברחוב ההסתדרות אמר השבוע ל"סטאר": "זה היה ממש מפחיד, התעוררתי מהרעש של הסירנות ויש הבנתי שקרה משהו רציני לפי הכמות של הניידות שהגיעה לרחוב. ממש מפחיד שקורה דבר כזה ליד הבית שלך, אנחנו גם לא מצליחים להבין מי יכול להרוג בן אדם אחר בכזו אכזריות. זה פשוט בלתי נתפס. אנחנו מקווים שמי שעשה את זה יקבל עונש חמור ביותר של הרבה מאוד שנים מאחורי הסורגים".