עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

תושבי אשדוד ואשקלון על מפת מהפיכת הסיבים האופטיים של פרטנר

גלישה במהירות של עד 1,000 מגה על תשתיות אינטרנט מבוססות סיבים אופטיים נשמעת כמו חלום עתידני, אבל באשדוד ובאשקלון קבוצת פרטנר הביאה השבוע את בשורת האינטרנט המהיר לתושבים, וממשיכה להתרחב לערים ויישובים נוספים ברחבי הארץ.

קבוצת פרטנר, המובילה במדינת ישראל את מהפכת הגלישה במהירות של 1,000 מגה על גבי סיבים האופטיים, חשפה לאחרונה שכבר הגיעה עם תשתית 'Partner Fiber' ליותר מ-,000170 משקי בית בעשרות ערים ברחבי הארץ, בהן ירושלים, באר שבע, תל אביב, רעננה, הוד השרון, ראשון לציון, גבעתיים, פתח תקווה, חדרה, חולון, ראש העין, יבנה ועוד, והחל מהימים האחרונים –לאשדוד ולאשקלון.

באשדוד, פרטנר כבר חיברה לקוחות לאינטרנט של פרטנר פייבר בשכונות סיטי , רובע יב' ושכונת מע"ר ובאשקלון החלה הפריסה בשכונות נווה הדרים, נאות אלין ובשבועות הקרובים צוותי ההנדסה של פרטנר ירחיבו את הפריסה לשכונות נוספות. בפרטנר מציינים, כי תכנית הפריסה המואצת תושפע ותותאם גם לביקושים, כך שוועדי בניינים ושכונות המעוניינים להקדים את הגעת הסיבים האופטיים אליהם, יכולים ליצור קשר עם החברה באמצעות עמוד 'פרטנר פייבר' באתר האינטרנט של קבוצת פרטנר.תשתית הסיבים האופטיים של פרטנר מאפשרת מציאות של בית מחובר, עם תשתית מותאמת לגלישה בקצב מהיר במיוחד המסוגלת לתמוך בריבוי מכשירים מחוברים במקביל – טלוויזיה, מחשב, סמארטפונים, טאבלטים, מוסיקה, יישומי בית חכם, אבטחה ובקרה ועוד.בחודשים האחרונים הגבירה פרטנר באופן משמעותי את קצב הפריסה של הסיבים אופטיים ברחבי הארץ. מדי יום, עוד ועוד משפחות גולשות על גבי רשת הסיבים האופטיים של פרטנר, בטכנולוגיה המתקדמת ביותר ובמחירים אטרקטיביים במיוחד, כולל כחבילות טריפל עם אינטרנט על גבי סיבים אופטיים, שירותי פרטנר TV וטלפון נייח, במחיר של החל מ-129 ₪  לחודש. בנוסף, פרטנר מציעה גם חיבור לאינטרנט בלבד, לגלישה במהירות של עד 1,000 מגה בעלות חודשית של 100 ₪ , ללא קשר לשירות הטלוויזיה הקיים בבית.תשתית 'פרטנר פייבר', שהושקה ללקוחות פרטיים באוגוסט 2017, כוללת אלפי ק"מ של סיבים אופטיים הפרוסים ברחבי הארץ, ובאופן בלעדי לפרטנר, כוללת גם פריסה בכבל תת ימי לאורך מישור החוף. ניתן לבדוק בקלות האם הסיבים האופטיים של פרטנר כבר הגיעו לכתובת מדויקת, ברמת הבניין, באמצעות בדיקה פשוטה באתר "פרטנר פייבר", או בטלפון *5490.