עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

תומר, אין חצי הריון!

ראש העיר תומר גלאם

 

נתחיל בברכות. כל הכבוד לראש העיר תומר גלאם שסוף סוף, נפגש עם הארגונים הירוקים ולכאורה הצטרף למאבק כנגד קצא"א. עכשיו נשאר רק שבאמת תעשה לא בדיבורים, אלא במעשים. ותצטרף לעתירה של הארגונים כנגד קצא"א.

ריח ביטול הסכם REDMED של קצא"א כבר באוויר, כל הגורמים המקצועיים מבהירים כי אין כל ערך להסכם, או לביטולו, הממשלה החדשה שרוח חדשה וירוקה מנשבת בה, הבהירה כי המדיניות 0% סובלנות לזיהום, תומר גלאם שהיה בבונקר עד היום בכל הקשור למאבק של קצא"א הוציא את ראשו לאחר שהבין כי הוא בצד המפסיד, ומהר מאוד שינה גישה.

במשך שנה שלמה ניסו הארגונים הירוקים לפגוש את תומר, הוא לא ענה, כתבתי בעניין רבות, ואני שמח לבשר כי תומר סוף סוף נפגש עם הירוקים. רשמי הפגישה היו כי הם שמחים על הפגישה, אך לא כל כך מאמינים לו, כדבריהם "הוא הריח את הניצחון שלנו". לא משנה מה הסיבה, יופי תומר.

תומר, אנחנו לא מאמינים להצהרות הריקות שלך בפרסום בישראל היום, גם לא בפייס או בוועדה לאיכות הסביבה שהייתה עסוק בזמן מסך ולא בעניין ההסכם המזהם, אנחנו רוצים לראות פעולות.

אשקלון בשנתיים האחרונות לא זוכה לעדנה תקשורתית, תומר מבין שהוא בשפל. אשקלון מככבת כעיר תחת איום טילים ואין לראש העיר פתרונות, אשקלון תחת כתבות שבועיות על אסונות אקולוגים וזיהום אוויר ואין לראש העיר פתרונות. לא רק שאין בידיו פתרונות, הא אפילו מסייע לגופים המזהמים, פועל יוצא, תדמית העיר בשפל.

כיום ניתנת לראש העיר הזדמנות אחרונה להיות עם הצודקים, בעוד כשבועיים ימים מתחילים הדיונים בעתירה של הארגונים הסביבתיים כנגד הסכם, עד היום לא הצטרפה עיריית אשקלון לעתירה, למרות הצהרות וסיפורי סבתא, נשארה היא משיבה, דמות על ספסלי בית המשפט שלכאורה לא קשורה לכלום, היא לא צד, רק צריכה להבהיר הבהרות. הגיע הזמן, שעד לדיון בעתירה תעשה מעשה ותהפוך את עיריית אשקלון לצד בעתירה. עשית אקטיבית שמבהירה אחת ולתמיד את כוונתך למען התושבים, אל תבזה את מנכ"לית איגוד הערים שלא יכולה להגן על תפקידה. אל תשתיק תגובות כנגד ביטול ההסכם, תהיה ראש עיר, לא פוליטיקאי קטן.