עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

תאונת האחיות: "חקירת המשטרה במבוי סתום"

 

 

 

המשטרה מתקשה למצוא ראיות שיקבעו מי נהג ברכב בתאונה הטראגית – ירין מעול ז"ל או בן הזוג, ברק שמואל • כמו כן, מצבה של אדל מעול, בת ה-14 ממשיך להשתפר והיא החלה לנשום בכוחות עצמה, כך דווח מבית החולים סורוקה שם היא מאושפזת. 


בשבוע שעבר בוחני תאונות הדרכים סיימו לגבות עדות מברק שמואל, בן 24, שלפי החשד שלהם, אך לא לפי ממצאי החקירה עד כה, שהוא זה שנהג ברכב.  החוקרים ממשיכים במלאכת חקירת המקרה, תוך כדי איסוף הראיות, ממצאים ובדיקות של גורמים מומחים והכל במטרה להגיע אל חקר האמת בתאונה הטראגית. בין היתר, החוקרים עברו על מסלול נסיעת הרכב, מהרגע בו יצאו האחיות מאולם אירועים בו שהו, עד לאשקלון, שם אספו את ברק שמואל, כדי לאתר מצלמות אבטחה, אולי מאחת מהן תתגלה האמת: מי נהג ברכב, האחות הבכורה ירין ז"ל, או בן זוגה ברק שמואל.

התאונה הקטלנית שזעזעה את העיר אשקלון גייסה תושבים ואנשי ציבור רבים לפעול ולהתפלל לרפואתה של אדל.  בשבוע שעבר התקיימה עצרת התעוררות ענקית ביוזמתו של סגן ראש העיר, הרב יעקב אביטן. לעצרת זו הגיעו והתכנסו מעל ל 1,300 אישה ואיש בהיכל התרבות אשקלון בהשתתפות הרבנים הראשיים ואנשי ציבור. במהלך אותו הערב נרשמו רגעים מרגשים כאשר תמיר מעול, אביה של אדל שנכח לכל אורך העצרת, התפלל כשדמעות שוטפות את עיניו כשברכות הרבנים נשמעו וקול האמן הדהד בקהל. התזמורת האנדלוסית שליוותה את האירוע עם הפייטן, הטנור אמיל זריהן ניגנה את קטעי הסליחות. "תושבות ותושבי אשקלון ובמיוחד הנוער המיוחד שלנו הוכיחו את אחדותם בערב הזה", אמר הרב אביטן, "זוהי תעודת אחדות והצטיינות למערכת החינוך שמחנכת את תלמידי העיר לאחדות בלב אחד ברגעים קשים שכאלו. הנוער באשקלון מוכיח בכל פעם מחדש שכוחנו באחדותנו".