עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

שני עצורים נוספים בתאונת פגע וברח בברכיה

כזכור בתאונה נהרג יגאל סעדון ז"ל (50) לאחר שרוכב טרקטורון פגע בו בשעה שנסע על אופניו ונמלט מהמקום. החשוד נמלט מהמקום והסגיר עצמו למשטרה רק כעבור יומיים כשהוא מלווה בעורך דינו

המשטרה עצרה שני חשודים נוספים במעורבות בתאונת פגע וברח הקטלנית במושב ברכיה

לפני שבועיים ומעצרם הוארך יחד עם חשוד שלישי * המשטרה מצהירה: "צוות החקירה המיוחד ימשיך ככל שיידרש לפעול במקצועיות על מנת להגיע אל חקר האמת"

התאונה הקטלנית במושב ברכיה: משטרת אשקלון עצרה שני חשודים נוספים במעורבות בתאונת פגע וברח שאירעה סמוך למושב ביום שישי לפני שבועיים. השבוע הורה בית המשפט על הארכת מעצרם בשלושה ימים. מעצרו של החשוד המרכזי הוארך פעם נוספת בעוד חקירת המשטרה נמשכת.

בלשי המשטרה עצרו ביום שישי האחרון בשעות הצהריים שניים נוספים בחשד למעורבות בתאונת ה״פגע וברח״ הקטלנית שארעה לפני שבוע ימים סמוך למושב ברכיה. חשוד נוסף התייצב עצמאית לחקירה לאחר שהבין כי בלשי המשטרה סורקים אחריו. השלושה הועברו לחקירה במשטרה שבסיומה שניים מהם הועברו למעצר.

חשודה (30) נעצרה על ידי בלשי המשטרה והועברה לחקירה שבסיומה שוחררה בתנאים מגבילים למעצר בית, חשוד (21) נעצר על ידי הבלשים והועבר לחקירה שם מסר גרסתו לאירוע ובסיומה נעצר. חשוד (20) התייצב בתחנת המשטרה לאחר שככל הנראה הבין שבלשי המשטרה תרים אחריו. הוא הועבר גם כן לחקירה ובסיומה נכלא אף הוא.

במשטרה ציינו כי ״צוות החקירה המיוחד ימשיך ככל שיידרש לפעול במקצועיות תוך שימוש בכל האמצעים העומדים לרשותם וזאת על מנת להגיע אל חקר האמת״

כזכור בתאונה נהרג יגאל סעדון ז"ל (50) לאחר שרוכב טרקטורון פגע בו בשעה שנסע על אופניו ונמלט מהמקום. החשוד נמלט מהמקום והסגיר עצמו למשטרה רק כעבור יומיים כשהוא מלווה בעורך דינו. המנוח שהותיר אחריו אשה וחמישה יתומים שהצעיר שבהם חגג בר מצווה רק לפני חודש. הוא הובא למנוחות ביום ראשון שעבר כאשר מאות מתושבי המושב, חברים ובני משפחה מלווים אותו בדרכו האחרונה.

התאונה התרחשה ביום שישי  סמוך לשעה 15:00, אז התקבל דיווח במוקד מד"א על התאונה הקטלנית. סעדון, שרכב על אופניים חשמליים, נפגע מטרקטורון בעת שרכב בשדות המושב שבו התגורר, שנמצא בשטח המועצה האזורית חוף אשקלון. למקום הוזעקו חובשים ופרמדיקים של ארגון ההצלה, שהעניקו לו טיפול רפואי. אלא שמאמציהם עלו בתוהו והם נאלצו לקבוע את מותו בזירה.

חובש רפואת חירום במד"א, גל צלח, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 50 שוכב בשטח בסמוך לאופניים חשמליים מרוסקים כשהוא מחוסר הכרה עם חבלות בפלג גופו העליון, ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו תרופות, הנשמות ועיסויים אבל לצערנו, הפציעות שלו היו קשות מאוד ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

החשוד הגיע ביום ראשון יחד עם עורכי דינו לתחנת המשטרה באשקלון וטען כי קיבל טיפול רפואי ולאחר שהבין כי הרג אדם החליט להסגיר את עצמו.

האלמנה גלית אמרה בכאב: "ביום שישי יגאל יצא לעשות קניות לשבת. הוא נסע  דרך השדות, מסלול בטוח לאופניים חשמליות. במקום לנסוע בכבישים הוא העדיף לנסוע דרך השטח. בשישי בצהריים, תושבים מהמושב התקשרו אליי לספר לי מה קרה. רצתי הביתה ונסעתי למקום התאונה. כשביקשו ממני בשטח לזהות אותו, פרצתי בבכי. לא יכולתי לרדת מהאמבולנס. בעלי בכל יום שישי עושה את הקניות שלו וחוזר הביתה על האופניים מהשטח, כי זה הכי בטוח. ממה שאני מבינה, אופנוע או טרקטורון פגע בו. אנחנו גילינו את זה בצורה לא יפה, בצורה מאוד קשה כשהתמונה שלו התפרסמה ברשתות החברתיות. ראיתי את התמונה ואת ההתקהלות פה והבנתי מיד, אף אחד לא בא, לא דיבר ולא כלום".

יצוין כי לתושבי ברכיה והמושבים הסמוכים יש טענות קשות על חוסר האכיפה לדבריהם של המשטרה בנושא הטרקטורונים והאופנועים המשתוללים במושבים בעיקר בסופי שבוע ולא אחת גרמו לפגיעה בנפש. חקירת המשטרה נמשכת.