עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

שיתוף פעולה בין עמותת ידידים לעיריית אשקלון


בימים אלו מקיימת הנהלת ארגון ידידים בראשות ישראל אלמסי מנכ״ל הארגון ולייזי שטרן סגנו, פגישות עם רשויות מקומיות ברחבי הארץ, וזאת כחלק מהגשמת חזון הארגון של ״מתנדב בכל בניין״. בסופו של התהליך, ארגון ידידים יהפוך להיות ארגון המתנדבים הגדול בישראל, אשר יסייע במגוון תחומים מעבר לתחומים בהם מסייע הארגון כיום.

ביום שלישי השבוע התקיימה פגישה בשלכת ראש עיריית אשקלון מר תומר גלאם בהשתתפות מנהלת בית למתנדב הגברת חגית קוטרו, דוברת העירייה הגברת דנה גרינבלט, ראש מנהל תפעול מר מישל ברק, קב״ט העירייה מר יהונתן עובראני, יחד עם הרב ליאור ועקנין – מנהל סניף אשקלון בארגון ידידים, מנכ״ל וסמנכ״ל ידידים.

בסיום הפגישה המוצלחת סוכם כי עד למציאת פתרון של קבע עבור מתנדבי ידידים בעיר, ייערכו הכשרות ומפגשים בבית המתנדב העירוני. בנוסף סוכם כי יופצו חומרי הסברה של הארגון בפלטפורמות המדיה העירוניות לרווחת כלל תושבי אשקלון.

שת״פ מבורך זה כמו רבים נוספים בתחום הרשויות המקומיות, הם תולדת פרי עמלו של ישראל לזר – מתאם קשרי קהילה בארגון ידידים, אשר מבצע חריש עמוק, מרכז ומקדם הכרה של הרשויות המקומיות בארגון, יחד עם מנהלי הסניפים, לרווחת כלל אזרחי ישראל.