עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

שומר על האינטרס הציבורי

עו"ד איתמר רביבו המתמודד לראשות המועצה האזורית חוף אשקלון גרף בסיבוב הראשון 29 אחוזים וסיים במקום הראשון * לאחר שרונן ליבנה וגיל תימור חברו אליו במטה הבחירות שלו משוכנעים כי הניצחון נמצא בהישג יד וקוראים לתומכים הרבים לממש את זכותם הדמוקרטית בסיבוב השני והמכריע שיתקיים השבוע

ימים ספורים טרם הבחירות סא"ל במילואים רונן ליבנה חבר לאיתמר רביבו. שילוב הכוחות בין השניים התברר כעוצמתי, חוצה מגזרים, קהלים וגילאים.
כדברי השניים: זו בדיוק הייתה הכוונה בחיבור בין הקהילות , אנחנו אנשים שונים שמשלימים האחד את השני, איתמר מגיע עם ענווה ונחישות רבה לתפקיד ראש המועצה, אמיץ ואופטימי מטבעו מתכונן ומתכנן את מעשיו – איש עבודה.
אוהב אנשים ומאמין בחיבור בין אנשים.
רונן מגיע לשותפות עם ניסיון וידע רב בתחום העסקי והציבורי, ליבנה בעל נחלה במושב גיאה מזה כשלושים שנה , מכיר את הצרכים הייחודיים של החקלאים ובקיא בעבודת המועצה עוד מתקופת כהונתו כחבר מליאה מטעם מושב גיאה.
בימים האחרונים חבר לשניים גיל תימור, מנהל עסקי מקיבוץ כרמיה לתפקיד סגן ראש המועצה ללא שכר עם סמכות על תחום עוטף עזה והקיבוצים.
החבירה של גיל לאיתמר ורונן, מעצימה את האחדות ולוקחת את חוף אשקלון לעידן חדש, לעידן של חיבור אמתי בין הקהילות, חיבור בין ערכים משותפים.
לעידן בו התושב במרכז ושמירה על האינטרס הציבורי.
לדבריו של רביבו: "עם שילוב כוחות מנצח שכזה, נהפוך את המועצה האזורית למעצמה אזורית כפי שהבטחתי, מעצמה בחינוך (הפורמלי והבלתי פורמלי), בתרבות, בחזות היישובים, בחקלאות, מתן מענה הולם לגיל השלישי ועוד. היושרה שלי וההתמודדות עם לחצים מבעלי עניין כאלה ואחרים, הופכים את ההתמודדות שלי לרשות המועצה למורכבת יותר. היה לי הרבה יותר קל להבטיח הבטחות ולחלק תפקידים אבל אני עומד בפרץ ולא מוכן להיכנע, המחויבות שלי כלפי הציבור היא טוטאלית".
לדברי גיל תימור: "החיבור שלי לאיתמר ורונן הוא המשך ישיר למהלך שניסיתי לקדמו כבר במערכת הבחירות הקודמת, חיבור בין הקהלים והאוכלוסיות השונות במועצה. החיבור עם השניים היה לי טבעי ומתבקש. איתמר רביבו חרט על דגלו את ערך השמירה על האינטרס הציבורי כערך עליון ולא כסיסמת בחירות. השמירה על האינטרס הציבורי בא לידי ביטוי בכמה מישורים כשהעיקרי בהם היא ההכרזה של רביבו – אני לא ניתן סחיטה! עם הניצחון בסיבוב הראשון החל סחף אדיר של תומכים לכיוונו מכל הקהילות ומכל המגזרים. פתחתי את הבוקר בשיחות טלפון שלא פסקו, ברכות מתומכים ופניות של תושבים שרוצים לקחת חלק בפעילות המטה שלי לקראת הסיבוב השני".
במטה רביבו מסכמים: "איתמר עקבי בדרכו להשגת המטרה, מקדיש שעות ארוכות מהיממה במפגשים עם התושבים , עוד הוסיף איתמר" אין תחליף לקשר אישי ופגישה פנים מול פנים, אני לומד מהשטח הודות הצרכים והאתגרים של כל קהילה וקהילה. בד בבד שוקד רביבו על בניית צוות עבודה עתידי המוגדר על ידו כצוות "מאה הימים" בו יבחנו עשרת הנושאים העיקריים ביניהם, ניהול, חינוך, שירות לתושב ועוד, בהם מתכוון רביבו להתמקד בימים הראשונים לתפקידו כראש מועצה. איתמר רביבו צעיר המתמודדים הצליח לאגד סביבו את רונן ליבנה וגיל תימור, צוות מרשים ובעל ניסיון רב ומגוון, יחד הם יובילו את חוף אשקלון קדימה וייצרו גאוות יחידה".

רביבו שכזכור קיבל מספר הקולות הרב ביותר מבין ארבעת המועמדים בסיבוב הראשון אמור לעבור עוד משוכה אחת בטרם יגשים את חלומו הגדול ויתיישב על כסא ראש המועצה. במטה הבחירות שלו העבירו מסר לציבור הבוחרים: "אנו קוראים לתושבי חוף אשקלון, תגיעו ביום שלישי הקרוב תבחרו ותשפיעו על אופי חייכם בחמש השנים הבאות, זה חשוב. הצביעו איתמר רביבו.
אנחנו בעיצומה של מערכת בחירות. בסיבוב שני – אותם ערכים שנלחמנו עבורם במערכה הקודמת עדיין תקפים וחשובים. הפעם יש לנו הזדמנות שחיכינו לה שנים רבות, אחד משלנו הוא מועמד מוביל לראשות המועצה ובידינו להביא את ראשות המועצה לאדם אמין, ערכי וראוי. אדם שאכפת לו, אדם ששומר על האינטרס הציבורי של כלל המועצה ובעל חזון ויכולת אמיתית. אדם שמסוגל להוביל את המועצה למקום הראוי, למקום שמגיע לנו התושבים בזכות ולא בחסד".
תושבים ביישוב ניצן הוסיפו: "נוכחנו ביכולת של איתמר לשלב כוחות עם רונן ליבנה ועם גיל תימור, אחדות עם ישראל אמיתית עם אוכלוסיות מכלל רחבי המועצה, אחדות שתביא את המועצה בעזרת השם לגבהים חדשים. ספציפית ליישוב שלנו -ניצן, איתמר רביבו הוא המועמד הטבעי לנו. והנה, קיבלנו הזדמנות והוכחה במערכה הראשונה, גם למי שהיו ספקות בכך- שלא רק שנציג של הציבור שלנו יכול להנהיג, אלא הוא זכה לתמיכה גורפת בניצן ולמירב הקולות במועצה.
איתמר רביבו מתמודד לראשות המועצה אך יש לזכור שהוא לא רק מתמודד לראשות המועצה אלא הוא נציג הציבור שלנו, איתמר מגיע ליישובי המועצה, למושבים, לקיבוצים ולקהלים מגוונים רבים והוא צריך את הגב מהבית, אנחנו הבית שלו ואנחנו הגב שלו.
הבית השני של איתמר הוא ניצן, נשוי לבת נווה דקלים (משפחת וינטר) ואיכפת לו מתושבי ניצן. עשינו דרך ארוכה שהיישוב ניצן יהיה ישוב אחד מאוחד והבחירות האלו הן הזדמנות נוספת לאחד כוחות ולחזק את האחדות גם פה בניצן.
חברים ושכנים יקרים איתמר רביבו טוב לנו כתושבי ניצן וטוב לנו כתושבי המועצה.
חוף אשקלון מתכוננת להכרעה בסיבוב השני, אותם ערכים שאנחנו מאמינים בהם עדיין תקפים וחשובים, ערכים של אחדות, יושרה, דרך ארץ, אמינות, ערכים של שמירת האינטרס הציבורי. איתמר רביבו עשה דרך ארוכה, דרך שחלק מתושבי המועצה יגדירו כמפתיע בעוצמה ובסחף שמועמד צעיר ונמרץ הצליח לסחוף אחריו את ישובי המועצה ולזכות במירב הקולות בסיבוב הראשון בקרב התושבים ובקרב החיילים. שותפות הגורל והחבירות האמיצות שאיתמר עשה עם רונן ליבנה וגיל תימור מדגישות לתושבי המועצה שגם בעידן ציני וגם במציאות מורכבת, אפשר ליצור גשר בין האוכלוסיות השונות, עם הרבה יושרה, אכפתיות וענווה.
הערכים האלו והדרך הזו הם הערכים שתושבי מועצה אזורית חוף אשקלון, ישובים, קיבוצים ומושבים ביקשו להתחבר אליהם בסיבוב הראשון וע"פ עוצמת הסחף והאהדה אנחנו מבינים שתושבי חוף אשקלון משתוקקים לשינוי שחבירה כזו מבשרת. הסיבוב השני הוא הסיבוב החשוב והמכריע באמת והוא יקבע עתיד המועצה ועוצמת השינוי והשיפור במועצה".