עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

רישום לנישואין –  קרוב לבית

מתכוונים להינשא בקרוב ? מזל טוב ! תכירו את מחלקת דת ורישום נישואים במועצה האזורית חוף אשקלון, אשר מציעה לכל זוג שמתגורר בתחומי המועצה להירשם קרוב לבית, לפתוח תיק נישואין ולקבל ליווי צמוד ואישי כל הדרך לחופה. השירות ניתן כמובן גם לכל זוג בישראל שיבחר לפתוח תיק במועצה.

"נושא רישום נישואין הוא מאוד רגיש וקרוב לליבי מאחר ואני הגורם שמסייע לבני הזוג להגיע לברית הנישואין בצורה קלה, אמינה וידידותית אל החופה", אמר מנהל המחלקה, מאיר ירימי.

במידה והזוג מתקשה להגיע בשעות העבודה המקובלות במהלך היום, הרי שמאיר ירימי נכון לתת שירות גם בשעות אחר הצהריים, בתיאום מראש. "השירות שאנו במועצה נותנים גם בשעות לא שגרתיות נועד להקל על בני הזוג, שטרודים ועסוקים בשגרת היום יום ועל אחת כמה וכמה בענייני סידורי החתונה הרבים. אנו כאן עבורכם- קרוב לבית", אמר ירימי.

 

אז מה השירות כולל?

-פתיחת תיק.

-הסדרת מסמכים ואישורים.

-הכנת כתובה וליווי עד החופה.

-במידת הצורך, מארגנים גם רב שיחתן את בני הזוג.

-הפניה להדרכת כלות במידת הצורך.

ירימי נכון לסייע לזוגות צעירים גם בנושאים מורכבים מול בתי דין רבניים בנושאים מורכבים כמו אישורי יהדות, השגת מסמכים ועוד.

הזוג הטרי, איציק ורחלי, נכנסו לאחרונה למשרדו של ירימי וקיבלו שירות אישי. הנה מה שכתבו ברשת החברתית כולל "סלפי": "ירימי היקר, תודה רבה על הנכונות וההכשרה! לא ברור מאליו בכלל שעת הקבלה המאוחרת שקיבלת אותנו בשביל לפתוח את התיק ! מודים לך מעומק הלב. איציק ורחלי".

ירימי אמר : "אתם מוזמנים אלינו, אין לכם מה לחפש במקום אחר. הכל נמצא כאן, במועצה האזורית חוף אשקלון, כולל יחס אישי. תרימו טלפון ותגיעו".

לפניות- מאיר ירימי 050-6671735 meirya@hof-ashkelon.org.il