עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

רוצה להיות כוכב? האודישנים מתחילים

 

הלהקה הייצוגית 'צעירי אשקלון' תפיק השנה מחזמר חדש ומקורי לכל המשפחה שיעלה על בימות העיר לקראת חופשת הפסח ובהפקה מחפשים כישרונות מקומיים

 

יוצרים תרבות מקורית ומקומית: בימים אלו עמלים בלהקת 'צעירי אשקלון' על הפקת מחזמר חדש ומקורי לכל המשפחה שיעלה על בימות העיר לרגל חופשת הפסח. 

לדברי ההפקה, המחזמר יציג את חלומו של מיתר, בחור נערץ על ילדי השכונה, אשר אביו רוצה שהוא יהיה כדורגלן מצליח ואילו הוא רוצה להיות זמר. לאחר חששות, ניסיונות וכישלונות, ועם המון תמיכה מצד החברים בשכונה והחברה שלו צליל, מצליח מיתר להגשים את החלום ולהפוך לזמר מצליח. הוא הופך לכוכב וכעת עומדות בפניו דילמות אחרות. הוא "מסונוור מאורות הבמה" והופך להיות יהיר ושחצן, סביבתו מתרחקת ממנו וגם החברה, ההצלחה מסחררת אותו והוא ממריא איתה. עד שביום בהיר אחד, כוכב חדש נולד ומיתר מאבד מתהילתו. לפתע הקהל עובר מכוכב אחד לכוכב שני – מיתר "מתרסק" ומבין את הטעות שעשה. עכשיו עליו לתקן אותה ולהחזיר אליו את כל אלו שפגע בהם. המחזמר מתאר את עלייתו ונפילתו של הכוכב.

הבמאי והמנהל האומנותי של המחזמר, תמיר קמחי, מזמין ילדים ובני נוער מאשקלון להשתתף באודישנים במטרה למצוא את הכוכב למחזמר. "לקראת פתיחת שנת הפעילות, אנו מזמינים בנים ובנות, מוכשרים ומוכשרות לבוא ולקחת חלק במחזמר" (בוקסה), אומר קמחי.

האודישנים למחזמר יחלו ביום ראשון 15.09.19 באולם פיס (צמוד למקיף עירוני א'); לכיתות ד'-ו' בין השעות 16:00-17:30; לכיתות ז'-יב' בין השעות 17:30-19:00. יש להגיע מוכנים עם שני שירים מוכרים (שקט וקצבי). הפעילות שנתית, בימי ראשון ובעלות של 120 ₪ לחודש.