עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

ראש העיר מעניק גיבוי לעובדות ולעובדים הסוציאליים

ראש העיר במפגש עם העובדות והעובדים הסוציאליים (צילום: סיוון מטודי)

על רקע מאבק העובדות והעובדים הסוציאליים ברחבי הארץ וגם באשקלון, נפגש ראש העיר עם נציגוּת מטעם אגף הרווחה והשירותים החברתיים, ואמר להם כי הוא תומך במאבקם הצודק והנכון למען הוספת תקינה ושכר הולם, התואם את עבודתם.

 

בנוסף, שיגר ראש העיר מכתב בנושא לשר העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, ח"כ איציק שמולי, ובו הוא קורא לו להתגייס ולנקוט בפעולות אופרטיביות על מנת להציל את העובדות והעובדים הסוציאליים, ולמנוע פגיעה בשירותי הרווחה בערים.

 

"העובדות והעובדים הסוציאליים, נותנים מענה סביב השעון לאוכלוסיות ברגעים הקשים ביותר בחייהם, ברגישות, מסירות ומקצועיות, בימי שגרה ובחירום. זה אך נכון וצודק שניתן גיבוי מלא למאבק שהם מנהלים כיום נוכח מציאות כמעט בלתי אפשרית עמה הם מתמודדים. מגיע להם לעבוד פחות קשה, להרוויח יותר ולהרגיש בטוחים ומוגנים", ציין ראש העיר והוסיף: "בפגישה עם נציגיהם היום, הבטחתי שנעמוד כחומה בצורה מאחוריהם ונעניק להם את כל הסיוע והגיבוי הנדרשים על מנת שמאבקם יישא פירות. מסר ברוח זו העברתי היום גם לשר הרווחה, איציק שמולי. זה לא אינטרס של העובדות והעובדים הסוציאליים, זה אינטרס מובהק שלנו כחברה וכמדינה הדואגת לחלשים שאין מי שישמע את זעקתם".