עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

קוסמים ושאר פירוטכניקה להסתרת הנושא הכי בוער באשקלון – גל חזיזה

פעם מרכז החלל, פעם הפארק המים הגדול במזרח התיכון, פעם תחנה מרכזית ופעם מרכז חלל. כל שנה והסיפורי סבתא החדש שלו, הפעם זה פארק ההייטק הגדול במדינה עמק הסילקון הישראלי, ממש סיפורי סבתא לאלו שנולדו אתמול בלילה.

ככל שתאריך הבחירות יתקרב כך נזכה להדמיות שלא נראו מעולם. רמת הגירוי תרד עם הזמן וכנראה נזכה גם להדמיות תלת ממד.

הגדילו לעשות והעירייה נהפכה לסניף של "צעצועי דובי"  ומחלקת פזלים של הדמיות ושאר משחקים.

כל זה להסתיר את הבעיה מספר אחת של אשקלון, לא האבטלה, לא הפקקים ולא החינוך שעל זה יש לי כמה טורים שלמים למלא.

הבעיה מספר אחת של אשקלון זה קצא"א, הפרה הקדושה המוגנת. לא יודע מאיפה נפלה עלינו הצרה הזאת , בשבעות האחרונים בגילי המפולג 45 הלכתי להיבדק אצל הרופא בעקבות קשיי נשימה, מעולם לא עישנתי, לא שותה ומשתדל גם לא לשחק סנוקר, בקיצור מנהל אורח חיים בריאים.

הידעתם שבאשקלון והסביבה מתים כ 60 איש בשנה רק מזיהום האוויר

ביקור קצר אצל הרופא ריאות גילה שיש לי פתאום בעיות בנשימה, מה נגיד לכם לא התפלאתי שנים. אני ועוד עשרות אלפים נושמים את הזוהמה שיוצאת מקצא"א ומחברת חשמל, ושנים אני מתפלא על החוסר רצון של ראשי העיר לדורותם לטפל בנושא הזה, נראה שמידי פעם מוצאים איזה הודעה לתקשורת לסמן וי ביומן המשימות שחייבים לבצע להראות כאילו זה באמת אכפת להם.

עוד יותר הופתעתי לראות שלעירייה יש התקציב של מיליונים לפרסומים הזויים, על גרפיקות במיליוני שקלים. לאדם הפשוט שנופל מהחלל החציון שרואה את ההדמיות עלול לחשוב בטעות שהוא נפל לסט הצילומים של מסע בין כוכבים.

עוד יותר מכעיס אותי לדעת שלעיריית אשקלון יש מחלקת דוברות שלא הייתה מביישת בגודל את דוברות ראש הממשלה או הפנטגון בגודלה. מחלקה מנופחת בעובדים ובתקציב ללא פרופורציה לגודל העיר. ואת הכספים שאנחנו משלמים כדי שתקדם את העיר, משתמשת מהם למכור לנו סיפורים של ילדים בכיתה א.

אני בטוח שהתושבים היו מוכנים לוותר בשמחה על המצגות ועל ליאור סושרד בפריים טיים של ערוצי החדשות לטובת מאבק החברות המזהמות מאזור התעשייה הדרומי.

לכו תדעו כמה מאות או אלפי אשקלון קיפחו את נפשם כמה חברים איבדנו כמה קרובי משפחה כבר לא איתנו בגלל חוסר העשייה.

אל תחפשו צניעות בעיר, אנשים חיים כאן בסרט. מנהלים את העיר אנשים חסרי השכלה שהפופוליזם נר לרגליהם, חושבים שהדמיות זה מהות החיים ועוד לייק בפייסבוק זה מהות החיים או שיא העשייה. מתוך המיליונים אם לא עשרות המיליונים שהעירייה מוציאה כדי להחמיא לעצמה, הייתי שמח שחלק ממנו היה יוצא לטובת קמפיין ציבורי נרחב למאבק בחברות המזהמות .

נראה שהמצב שראש העיר הוא עובד חברת חשמל מצד אחד, והעירייה מקבלת תרומות וארנונה במיליונים מהחברות המזהמות, מונעים העירייה לפעול במלוא הקיטור כמו שעושה  ראשת העיר חיפה עינת קליש-רותם, שהכריזה מלחמה כנגד המפעלים המזהמים במפרץ חיפה.

באשקלון מסתפקים בתעמולה בסגנון עיתון פראבדה ב SMS שבועיים על ההישגים בהדמיות .

נראה שאין לעירייה מה לעשות אלה לפרנס את משרדי הגרפיקה והעיצוב ולרדת לשטח זה פחות מצטלם טוב מאשר עוד הדמיה של החלל החיצון. לסיכום איך אני אומר' את ההדמיות אנחנו לא צריכים אנחנו צריכים בריאות בריאות בריאות  ועוד פעם בריאות.