עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

פרס ראש העיר חולק ל-22 בני נוער מצטיינים בקהילה

הטקס המרגש נערך בהתאם להנחיות משרד הבריאות; ראש העיר, תומר גלאם: "גאה בכל אחת ואחד מכם"

צילום: פוטו יוסי את עוזי

בסוף השבוע האחרון נערך טקס פרס ראש העיר לנוער מצטיין, במסגרתו הוענקו תעודות הוקרה ל-22 בני נוער, תושבי אשקלון, על הצטיינותם ותרומתם הייחודית לקהילה ולחברה. הטקס נערך בבית 'יד לבנים' בהתאם להנחיות משרד הבריאות, במעמד ראש העיר, תומר גלאם, מ"מ ראש העיר, סופה ביילין, סגנית ראש העיר, מיריי אלטיט, ראש מינהל חינוך ותנו"ס, יובל זוזט, מנהלת אגף תרבות, נוער וספורט, דפנה ביטון ומנהל מחלקת נוער, יעקב אטיאס, שגם הנחה את הטקס. מפאת המצב, ולטובת ההורים הנרגשים, הטקס הועבר בשידור ישיר בעמוד הפייסבוק של עיריית אשקלון, והוא זמין לצפייה גם בימים אלו.

 

בנאומו אמר ראש העיר, תומר גלאם: "אתם, בני הנוער הפעילים בתנועות הנוער, בארגוני צדקה, בעמותות, ובכלל הארגונים הוולונטריים למען הקהילה, הוכחתם, ואתם מוכיחים, פעם אחר פעם, שיש לנו נוער איכותי, אכפתי, מוסרי, נוער שאפשר לסמוך עליו גם בתקופות קשות כאלה. באשקלון יש אלפי מתנדבים בקהילה מכל הגילאים ומכל שכבות האוכלוסייה. אשקלון היא העיר המובילה במדינה בהתנדבות, וכל זאת בזכותכם. אתם חוד החנית של מוסד ההתנדבות באשקלון. אין ראויים מכם להערכה ולהוקרה על כל הפעילות ההתנדבותית שאתם עושים. אין ראויים מכם לפרס המוענק על ידי העיר אשקלון, בשם כל תושביה המצדיעים לכם ומוקירים את פועלכם".

צילום: פוטו יוסי את עוזי

ממלאת מקום ראש העיר, סופה ביילין: "הנוער שלנו משמח אותנו עם הצלחותיו בלימודים ובהתנדבות למען העיר ותושביה. הם הציגו את הצד יפה ביותר, בזמנים הכי קשים במלחמה בקורונה. אני מאחלת להם מכל הלב הצלחה והישגים נוספים וחדשים".

 

סגנית ראש העיר, הממונה על החינוך הבלתי פורמלי, מיריי אלטיט: "העיר אשקלון ומערכת החינוך שלה שוקדים רבות להטמעת ההתנדבות והתרומה לקהילה ולפרט שבה, כדי שאלו ילוו את בני הנוער כבר מגיל צעיר. בני נוער רבים מקדישים מזמנם למען הזולת במסירות ובהתמדה הראויים להערכה ולפרס. אתם בני הנוער המצטיינים מהווים דוגמא ומופת. אות "הפעיל המצטיין" היא דרכינו הצנועה להודות לכם על כך. עשייתכם הראויה להערכה, הצטיינותכם ורוח ההתנדבות, קבלת האחר ומיקומו כחבר, הם המהווים שכר לעמלנו".