עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

פחות אבל כואב

עיריית אשקלון הקצתה לאחרונה תקציב לביצוע עבודות תשתית בבית הספר אמי"ת מקיף ב' בעיר * ההורים מודים על כך אבל סבורים כי ניתן לעשות יותר על מנת לאפשר לילדים ללמוד בסביבה נעימה יותר: "כדי שהמערכת תצליח היא צריכה מבנים ראויים"

לאחרונה פנה יו"ר ועד ההורים בבית הספר, ינון ג'יבלי לראש העיר, תומר גלאם, בבקשה כי יפעל לטפל במצב התשתיות בבי"ס. במכתב הוא ציין בין היתר: "

ברצוני להודות לך על בחירתך הטובה בבחירת מנהלי ביה"ס. אין לנו ספק שאנו בדרך הנכונה להעלאת אמי"ת מקיף עירוני ב' על הדרך הנכונה. בתחילת החודש נפגשתי עם המנהלים החדשים מר רפי מימון והגב' מיכל פלג, לסיור ברחבי ביה"ס. לצערי הרב, מצב התשתיות והפיזי של ביה"ס בכי רע. על מנת שביה"ס יעלה מעלה יש חשיבות עליונה בהשקעה בתשתיות והמבנה הפיזי. כיו"ר וועד ההורים של ביה"ס, אני מבקש סיור עימך לראות את הדברים בעיניים ולבנות תוכנית רב שנתית לשיפוץ המקום. כ"כ יש צורך דחוף לשיפוצים מסיביים עוד בקיץ זה, בכדי לפתוח את השנה כתקנה. כהורים אנו מאמינים בביה"ס ובצוותו ואנו מבקשים את עזרתכם הדחופה".

השבוע אמר ג'יבלי ל"סטאר": "בית הספר קיבל תקציב מזערי לטובת פתיחת שנת הלימודים, אבל אני רואה את זה רק כהתחלה. בית הספר לא שונה מכלל בתי הספר הוא זקוק לטיפול עומק בכל הנושא הפיזי שלו, אכן הביאו מנהל חדש וצוות, עשו עבודת עומק בנושא הפדגוגי ואני מתרשם מזה מאוד לטובה. הילדים יוכלו ללמוד באווירה טובה על מנת שההישגים יעלו. כדי שהמערכת תצליח היא צריכה את ההנהלה הראויה ואת המבנים הראויים שלטעמי הם עדיין לא כאלו".

מהעירייה נמסר בתגובה: "עיריית אשקלון, על פי מדיניות ראש העיר, ביצעה ומבצעת שיפוצים ושדרוגים במוסדות חינוך בעיר בהיקפים של עשרות מיליוני שקלים על מנת לאפשר לתלמידים סביבת לימודים ראויה. בימים אלו, ובמסגרת ההיערכות לשנת הלימודים תש"פ, מבצעת העירייה סקרי בטיחות בכל מוסדות החינוך, כמו גם במקיף ב', על מנת לוודא כי הם ערוכים ומוכנים לקבל את התלמידים בבטחה, גם בשנה הלימודים הבאה. במסגרת זו מטופלים הליקויים, ככל שישנם, ברמה הגבוהה ביותר".