עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

עו"ד מוכר באשקלון ואיש עסקים עוכבו לחקירה

 

חוקרי ההונאה של משטרת ישראל עם פקיד שומה חקירות מס הכנסה ירושלים והדרום ברשות המסים, עיכבו אמש לחקירה, את עורך דין  העוסק בתחום המקרקעין בעיר אשקלון, יחד עם עוד 3 חשודים נוספים, בחשד להשתלטות בדרכי מרמה על חברה רדומה תוך שימוש במסמכים מזויפים ורישומים כוזבים במסמכי התאגיד.

 

, עוכבו לחקירה בחשד לעבירות זיוף. מידע מודיעיני שנאסף בפקיד שומה חקירות מס הכנסה ירושלים והדרום, והצביע על חשד לעבירות הונאה ומרמה בנוסף לעבירות מס, הוביל לחקירה סמויה שנוהלה על ידי יחידת הונאה דרום במשטרה יחד עם פקיד שומה חקירות מס הכנסה ירושלים והדרום.

 

עפ"י החשד, המשמש כעורך דין בתחום הנדל"ן, יחד עם שלושת שותפיו החשודים, איתרו חברה רדומה שהחזיקה בכ 13.5 דונם של קרקע במרכז הארץ.

 

החשודים הצליחו להשתלט על החברה תוך שהם מזייפים טפסי העברות בעלות, רישומי מניות וטפסי רישום דירקטורים, ולאחר ההשתלטות על החברה, מכרו החשודים את הקרקעות לקונים תמימים, ובדרך זו גרפו לכיסם מיליוני שקלים, הכל ללא ידיעת הבעלים החוקיים.

 

החשודים כאמור עוכבו אמש לחקירה ביחידת ההונאה של המחוז הדרומי, שבסיומה שוחררו בתנאים מגבילים. במקביל לחקירה, הופעלו צווי הקפאה לנכסי החשודים.

 

עו"ד  נעצר לפני מספר חודשים בעניין אחר, שבו נחשד יחד עם אחרים על מכירת קרקעות תוך מצג שווא. איש העסקים הנו מי שמעורה בפוליטיקה המקומית, ואמור להפעיל חוות סוסים על קרקע שהוקצאה לו על ידי העירייה.