עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

"עוד לא אבדה תקוותינו"…?

צילום: סלבו עכו

קבוצת הפועל אשקלון עשתה ניצחון גדול 0:3 מול הפועל אום אל פאחם במשחק חוץ כן מי היה מאמין ? עדיין לא ברור האם הלכלוכית התחפשה לסינדרלה?

אבל משחק יעיל בבונבוניירה בעפולה הביאו 3 נקודות יקרות ערך – מוסקוביץ – סזאר- וקוניצקי כבשו. האם זה לא מאוחר מדי או כמילות המנוננו האהוב "עוד לא אבדה תקוותינו" ? למען האמת כבר נמאס לי לכתוב על הפסדים אחרי כל משחק בחודשיים האחרונים אני כותב סוג של הספד. השבוע לשם שינוי אפשר לחייך זמנית ואולי גם לקוות אז נתחיל בחלון העברות שנסגר ביום ה' שעבר. הפועל אשקלון החתימה ביום ה' שעבר לא פחות מאשר שישה שחקנים. טוב אז אין ברשימה שמות "מפוצצים" ארבעה מהחדשים שיחקו\שולבו בהרכב של מוטי איווניר ובאופן מפתיע ראינו קבוצה נושבת,בועטת, תוססת קבוצה שהייתה כבויה ופתאום התעוררה לחיים. מה שיותר מפתיע מבחינתי היא העובדה שהקבוצה צרפה מאמן נוסף לצוות המקצועי בשם שאול דה-צ'וקרל שעבד בעבר במחלקת הנוער של אשקלון (1998). תראו אני לא יודע איך להסביר את המהלך הזה! עודף כסף למועדון אין. המפרק מנהל את המועדון לא שכחנו, אז כן מה יכולה להיות הסיבה? אתן תשובה לא נעימה לאוזן אבל לאור הכישלון המקצועי של הפועל אשקלון בחודשיים האחרונים אני רואה בכך ניסיון של המפרק להביא שינוי מקצועי בעמדת המאמן. משהו כמו "טובים השניים מן האחד". או אם תרצו חוסר אמון בעומד בראש הפירמידה מוטי איווניר אז במקום לפטרו צירפו אליו מאמן נוסף לידו, הבנתם אותי?! אם לפשוט לפי המשחק בעפולה מול אום אל-פאחם אזי המפרק דגן הוא קוסם. יכול להיות שמפה מתחיל השינוי. כבר ביום שישי (היום) נראה מול הפועל קטמון בחוץ אם תהיה לכך המשכיות?!

תראו למען האמת לי ברור שלאוויניר יש צורך בעזרה כן. אם לא שכחתם אז המשרה העיקרית שלו היא פרשנות בערוץ הספורט כמו שהוא מתנהל הפועל אשקלון היא החלטורה.

נחזור למשחק בעפולה – בהרכב שולבו / שיחקו 4 מתוך שחקני הרכש האחרונים סוג של הזרקת דם חדש לקבוצה וזה כן השפיע. בן אלגרבלי, עאבד אל סלאם סלמה, דור מוסקוביץ' ואיתי טאקו פתחו. דניאל קוניצקי שולב, חצי קבוצה חדשה באם תרצו. בדקה ה-36 דור מוסקוביץ' קיבל כדור שהופעל מהגנת אום אל פחם ובעט מהאוויר לרשת העליונה 0:1 לאשקלון בדקה ה-69 השתלט חוליו סזאר על כדור ארוך שהגיע אליו ובעט 20 מטרים "טיל" לרשת העליונה 0:2 מהמם בדקה ה-89 מהלך כדורגל יפהפה הגבהה מימין סזאר מוריד בראש וקוניצקי שמגיע מאחור בועט שטוחות 0:3 ואשרי המאמין. למזלה של אשקלון בני לוד הפסידה בביתה לכפר קאסם כך שהפער מהמקום שמוביל למשחקי המבחן הצטמק ל-7 נקודות בלבד, כאשר יש עוד 7 משחקים עד לסיום הליגה הסדירה לא כולל פיילאוף אפשר לחלום ולפנטז.

 

נ.ב אשקלונה "עוד לא אבדה תקוותינו". או כדברי הגשש החיוור: "בלי האמונה צסק"א לא הייתה אוכלת אותה"

אליצור "איתו" גברה על המוליכה עפולה בביתה 82:92

ניצחון "גדול" של חניכיו של חגאי ברוך בבירת העמק. המוליכה הגאה מעפולה הופתעה בביתה, אליצור פתחה מצוין ברבע הראשון והובילה 22:26 אשקלון נהנתה מיום משופר של כל שלושת הזרים שלה: דלייני, פישר 18 נק' ואריזונה ריד 19 נק' כל זאת נתן להם את הניצחון. דווקא ברבע השלישי לקחה עפולה בגדול 30-18 והיה חשש שברבע האחרון שבו בד"כ אשקלון נחלשת תבוא "נפילה" אבל לשם שינוי אליצור אשקלון שיחקה מצוין ובסיום ניצחון שמחזיר אותה לתמונת הפלייאוף העליון באם תשמור על יציבות. יובל נעימי שהוחתם השבוע כרכז נפגע בכף ידו ושוב נמצא בסדרת הפציעות הבלתי נגמרת. יש לציין שתוכנית הספורט של הליגה הלאומית בערוץ הספורט רמז שמעון אמסלם הפרשן שאשקלון קבוצה "זקנה" והראו מהלך של ירידה גרועה להגנה של דאור פישר. כאמור השבוע "הזקנים" היו במיטבם.