עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

עובד העירייה האהוב הלך לעולמו

מאות מעובדי עיריית אשקלון ליוו ביום שלישי השבוע למנוחת עולמים את עובד מינהל התפעול אבי בוקר ז"ל שהלך לעולמו בגיל 59 * ראש העיר תומר גלאם: "בדרכך המיוחדת הצלחת לגעת באלפי אנשים, ידך תמיד הייתה מושטת לעזרה, איזה אדם מיוחד היית"

עובדי עיריית אשקלון נפרדו השבוע בכאב מעובד העירייה האהוב אבי בוקר ז"ל שהלך לעולמו בטרם עת בגיל 59 לאחר שלקה בדום לב נשימתי. אל בית העלמין בגבעת ציון הגיעו העובדים שתמיד זכרו אותו עם חיוך רחב על פניו כשהוא נכון לסייע בכל עניין. ראש העיר, תומר גלאם הגיע ללויה על מנת לחלוק לו כבוד אחרון לצד תושבים רבים ובני משפחה.

בוקר עבד בעירייה במשך 31 שנים בתחום החשמל במינהל תפעול, בין היתר במוסדות חינוך ובספרייה העירונית ובשנים האחרונות התמקד בתחום ההתייעלות הארנגטית במינהל. הוא אושפז ביום חמישי שעבר במחלקת טיפול נמרץ.

ביום שישי האחרון,  ראש העיר, תומר גלאם, פרסם בדף הפייסבוק שלו בקשה להתפלל לשלומו וכך כתב: "אבי בוקר הוא אחד מעובדי העירייה הוותיקים והמסורים, תמיד עם פנים מאירות וחיוך רחב. אבי נמצא במצב רפואי קשה. ביקרתי אותו לפני זמן קצר ושוחחתי עם אשתו, פאני, הצעתי לה את כל הסיוע האפשרי בשעה זו וחיזקתי את ידיה.

נתפלל כולנו לרפואתו השלמה והמהירה של אברהם בן טוני, ומי ייתן ונשמע רק בשורות טובות, אמן."

אלא שלמרבה הצער הרופאים נאלצו לקבוע את מותו כעבור מספר ימים של ניסיונות להצילו.

ראש העיר נשא דברים בלוויה ואמר: "אבי, חברי, קשה לי להאמין שאני עומד כאן מולך ואתה לא מחייך את החיוך הרחב שלך, קשה לי להאמין שלא נזכה לראות יותר את הפנים המאירות שלך, את העיניים הבורקות ואת המבט האוהב והאמיתי שלך. איזה אדם מיוחד היית, איזו רגישות, איזו אכפתיות ואיזו אנרגיה הקרנת. בדרכך המיוחדת הצלחת לגעת באלפי אנשים, ידך תמיד הייתה מושטת לעזרה, תמיד היית נכון לסייע, לעשות את עבודתך ועל הצד הטוב ביותר.

אבי, עירייה שלמה מבכה היום את לכתך, עירייה שלמה אבלה על מותך בטרם עת, על החיים הקצרים שנגדעו באופן פתאומי כל כך. נדמה שרק אתמול ראינו אותך הולך במסדרונות העירייה והיום, אנחנו מלווים אותך בדרכך האחרונה למנוחת עולמים. משפחת בוקר היקרה, פאני והילדים, כל המילים לא יספיקו לתאר את גודל האובדן ואת עומק הצער שתפס אתכם ברגע אחד, אני יודע איך נאחזתם בכל שביב של תקווה אבל גם היא נמוגה אתמול בצהריים ואיתה כל התכניות שהכנתם, כל החלומות שרקמתם יחד, אשריכם שזכיתם לאדם כזה, שכולו טוב וחסד, לכו בדרכיו וזאת תהיה נחמתכם. אבי חברנו היקר, נזכור אותך לעד. נוח על משכבך בשלום".