עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

סעדה למען העסקים הקטנים

"חשיבותם של בעלי העסקים הקטנים לכלכלה בכלל ולכלכלת האזור בפרט היא עצומה, ואנו חייבים כמועצה לחבק אותם ולתת להם את הכלים להצליח לטובת כולנו. הועידה היא ראשונה מסוגה, אך ממש לא אחרונה"

עוד בטרם נבחר לראשות מועצת חוף אשקלון יקיים בשבוע המועמד לראשות המועצה דודי סעדה ועידת עסקים בישוב ניצן בהשתתפות שר הכלכלה אלי כהן * סעדה: "המשימה החשובה ביותר היא להביא לאזור מנועי צמיחה כלכליים"

בשורה משמחת לתושבי חוף אשקלון: ועידת עסקים קטנים ראשונה מסוגה תתקיים ביום שלישי בשעה 16:00הקרוב ביוזמת המועמד לראשות המועצה דודי סעדה.

התקופה האחרונה רוויה בהבטחות מכל כיוון, כל מועמד כזה או אחר מבטיח כי לו רק יקבל את אמון הציבור יבצע מהפכות. רק נקבו בנושא מסוים, והוא? יבטיח לכם הרים וגבעות, שיחה של שתי דקות איתו בעניין עשויה לשכנע אתכם כי הנה הגיע הקץ לצרותיכם. אלא שלדאבוננו הבטחות לחוד ומציאות לחוד, רבים מהפוליטיקאים בכל מקום בארץ לא ממש מקיימים את הבטחותיהם, בדיעבד מתברר כי חלקם אפילו לא באמת התכוון לעשות זאת וההבטחות נועדו בכדי למשוך אליה מצביעים שיתמכו בהם ביו הבחירות בקלפיות. כך אנו מוצאים את עצמנו מאוכזבים שוב ושוב מהבטחות חסרות כיסוי. לכן אחוזי ההצבעה בבחירות הכלליות וגם לרשויות המקומיות בפרט נמוכים במיוחד ועומדים על מעט למלה מ50 אחוזים. רבים מהתושבים מספרים כי הם מעדיפים שלא לבוא להצביע כלל עקב אכזבה רבה ומשקעי עבר הקשורים לפוליטיקה. אלא שמתברר שאפשר גם אחרת ומי שמוכיח זאת הלכה למעשה הוא המועמד לראשות המועצה דודי סעדה. ביום שלישי באולם הימייה בניצן החל מהשעה 16:00  צפויה להתקיים ועידת עסקים ראשונה מסוגה לתושבי המועצה האזורית חוף אשקלון, מטעמו של המועמד המוביל לראשות המועצה דודי סעדה. מטרת הוועידה המיועדת לבעלי עסקים קטנים, יזמים וכאלו העובדים מהבית, היא לייצר פלטפורמה לשיתופי פעולה בין תושבי המועצה ולסייע לעסקים הקטנים המופעלים בשטחי המועצה. הוועידה בהשתתפותו של שר הכלכלה אלי כהן, תכלול הדרכות מקצועיות בנושא זכויותיהם של בעלי העסקים, ובה יינתנו תשובות לשאלות הבוערות בכל הקשור לעסקים הקטנים. יצוין כי העסקים הקטנים נחשבים בישראל ובעולם, כאחד ממנועי הצמיחה החשובים ביותר לכלכלה. רבים מהישראלים בכלל ותושבי המועצה בפרט מתפרנסים מיוזמות כאלו ואחרות ומעבודות נוספות מלבד הכנסת העיקרית.

המועמד לראשות המועצה דודי סעדה מציג נושאים רבים במצע הבחירות שלו . אך הוא חרט על דגלו את הבאת מנועי הצמיחה למועצה. סעדה מקפיד לציין זאת והדברים אף נאמרו במפורש בכנס תמיכה בהשתתפות שר האוצר משה כחלון ושר הכלכלה אלי כהן שיגיע כאמור לוועידת העסקים הראשונה. עוד בטרם נבחר כבר מבצע מהלך ראשון בנושא. "מטרת הוועידה היא ליצור בית לכל בעלי העסקים הקטנים, היזמים וכאלו שעובדים מהבית כעבודה עיקרית או כהכנסה נוספת", סיפר השבוע סעדה "חשיבותם של בעלי העסקים הקטנים לכלכלה בכלל ולכלכלת האזור בפרט היא עצומה, ואנו חייבים כמועצה לחבק אותם ולתת להם את הכלים להצליח לטובת כולנו. הועידה היא ראשונה מסוגה , אך ממש לא אחרונה בוועידה זו תונח התשתית להקמת הבית לעסקים הקטנים במועצה האזורית חוף אשקלון "עזרת השם ניצור כאן מסורת בריאה שתקדם את כלכלת האזור".