עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

"ניקח בחשבון את השינוי בשעות בשנה הבאה" ראש העיר תומר גלאם מסיק מסקנות מאירועי פורים

עשרות אלפי משתתפים באירועי פורים באשקלון

האירועים כללו הפנינג במדרחוב העירוני, חגיגה של כוכבים ויוטיוברים בטיילת בר כוכבא ושלג שהגיע לעיר היישר מהחרמון; ראש העיר, תומר גלאם: "האירועים רשמו הצלחה מדהימה. ניקח בחשבון את השינוי בשעות בשנה הבאה"

במשך יומיים שלמים נהנו עשרות אלפי אנשים, תושבי העיר ומחוצה לה, מאירועי פורים שנערכו באשקלון במספר מוקדים.

האירועים נפתחו בהפנינג חגיגי ושמח במיוחד שנערך במדרחוב העירוני וכלל סדנאות יצירה, איפור, צמות, קעקועים, מופעי תיפוף, מופע קסמים, הצגת ילדים, תיאטרון רחוב ועוד. ראש העיר, תומר גלאם, ורעייתו, טלי, הגיעו גם הם למקום כשהם מחופשים לדגי זהב ומעוטרים באלמנטים הקשורים לים. את התחפושת עיצבה ותפרה תושבת העיר, לירז אטיאס.

בהמשך היום, הטיילת, שחלקים ממנה כוסו במרבדי דשא לנוחות המבקרים, התמלאה בתושבים רבים שנהנו מהופעות של מיטב הכוכבים בהם גם גילי בא לבקר, רינת גבאי, צוות מנחוס, איתי לוי, בן זיני וטיילור, מרגי, סטפן ואופק אדנק. זאת לצד מתחמי תוכן וחוויה של כוכבי הרשת החמים ביותר – מתחם יצירת סליים בליווי ליהי סליים; מתחם יצירת חד קרן בליווי לאון ויואב; סדנת היפ הופ בליווי גל גולד; אמן החושים נבו אבוט

ראש העיר גלאם, הזמר איתי והתושבים

בול; מתחם גיימינג מתקדם בליווי אייל ושלומי כוכבי 'המרתף'; מתחם צילום מפתיע בליווי ליה נוגה ושקד דוד; תיאטרון רחוב ועוד. את הערב הנחו לא פחות מכוכבי הרשת בן קיסר ושירלי לוי.

את האירועים חתם השלג שהגיע לעיר היישר מהחרמון לרח

הזמר מרגי

בת היכל הספורט העירוני ממנו נהנו מאות תושבים, בעיקרם ילדים רבים.

ראש העיר, תומר גלאם, התייחס להצלחה המרשימה של האירועים וגם לתגובות התושבים, משני הצדדים: "אירועי פורים השנה רשמו הצלחה מדהימה – יעידו על כך עשרות אלפי האנשים, מהעיר ומחוצה לה, שהגיעו למדרחוב העירוני, לטיילת בר כוכבא ולשלג שהבאנו היישר מהחרמון. יחד עם זאת, מעבר לתגובות החיוביות שקיבלתי, אני ער וקשוב גם לתגובות שמנגד ולכן, כחלק מהפקת הלקחים, ניקח בחשבון את הבקשות שלכם לשינוי שעות האירועים בשנה הבאה".