עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

נבחנת הקמת מסופי תחבורה ברחבי אשקלון

המסוף הראשון יוקם ברחוב 'אלי כהן' ויחליף את מסוף 'רמז' הוותיק. כמו כן, פקחי עירייה הגיעו לתחנה המרכזית והתריעו בפני מנהל התחנה על מצב המבנה שעלול להוות מפגע בפני המשתמשים
מצבה של התחנה המרכזית באשקלון הולך ומחמיר ובעקבות ההתעלמות וההזנחה המתמשכת מצד חברת 'נצבא', האחראית על המקום, הורה ראש העיר לגורמים המקצועיים לאתר מיקומים ברחבי העיר להקמת מסופים חדשים שייתנו מענה נוסף למשתמשי התחבורה הציבורית.
מסוף שכבר נמצא בתהליכי התנעה צפוי לקום על כביש אלי כהן (בסמוך למתחם ה'שופרסל דיל') ויכלול כ-6 עמדות לאוטובוסים כולל תחנות המתנה, מבנה לנהגים, עשרות מקומות חנייה ציבוריים ותחנת מוניות. הכניסה למסוף תהיה מרחוב אלי כהן. המסוף החדש יחליף את מסוף 'רמז' הוותיק ובמקומו תוקם חניה ציבורית כולל מעגל תנועה ברחוב קק"ל.
ראש העיר, תומר גלאם: "בעקבות התמונות הקשות שהגיעו לידיי השבוע, הנחיתי את הפיקוח העירוני להגיע למקום ולאכוף, ככל הניתן, את הנעשה שם. אמשיך לעקוב מקרוב אחר מצבה של התחנה ולפעול בכל האמצעים העומדים לרשותנו. בשלב הראשוני נקים את המסוף החדש ברמז ולאחר מכן יובאו בפניי מיקומים נוספים על מנת לבצע פריסה נכונה עבור כלל תושבי העיר".