עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

משכות עבודות הפיתוח בשכונת 'אגמים'

בעירייה מציינים כי תושבי שכונת 'אגמים' חשים שינוי של ממש לאחרונה בפיתוח השכונה: ברחובות רבים הושלמו עבודות הפיתוח הנופי והתשתית ועכשיו ממשיכים במלוא המרץ את העבודות ברחובות 'עמק יזרעאל' ו'בקעת הרימון'.

בשבוע שעבר החלו העבודות לפיתוח נופי בשני הרחובות הללו הכוללות את פירוק המדרכות והכבישים, בנייתם וסלילתם מחדש, התקנת תאורה, גינון והשקיה והצבת ריהוט רחוב.

כמו כן, שדרות רבין המקבילות לכניסה לשכונה שינו את פניהן ובוצעו בהן עבודות גינון וטיפוח סביבתי. במקום הוצבו גם ספסלי שיח ובקרוב יוצבו במעגלי התנועה בשכונה יצירות מפוסלות מרהיבות, שישדרגו עוד יותר את סביבת המגורים של התושבים. 

כל אלו, במקביל לבשורה שנתקבלה לאחרונה על התקציב שהתקבל עבור הקמת האגם בשכונת 'אגמים'. המדובר באגם שיהיה חלק מפארק האקו-ספורט שיוקם בשכונה והוא ייתן מענה לסוגיית הניקוז. האגם יהווה אחת מאטרקציות התיירות היפות בישראל בהשקעה של 120 מיליון שקלים. העבודות צפויות להימשך 3 שנים והן יכללו מעבר להקמת האגם גם אצטדיון אתלטיקה קלה, בתי קפה, מסעדות, מתקני סירות ושייט ועוד מגוון אטרקציות תיירותיות שישימו את אשקלון על מפת התיירות הארצית.

ראש העיר, תומר גלאם: "זו רק ההתחלה של ההשקעה בשכונת 'אגמים' ואנחנו כל העת מאיצים את ביצוע העבודות על מנת להביא לסיומן כמה שיותר מהר, לרווחת התושבים. עם סיום הפיתוח, השכונה הזו תהיה בין היפות בישראל. יש למה לצפות".