עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

משימה כמעט בלתי אפשרית

אתם שואלים מה יהיה הסוף? לצערי התשובה שאני צריך לענות עם כל הכאב שיש בי היא כן הירידה לליגה א' נראית מוחשית מאוד

כן שעון החול הולך ואוזל…סיכויי ההישרדות של הפועל אשקלון הולכים ונמוגים. בשבוע החולף הפסד ביתי נוסף 1:0 להפועל רמה"ש (הפסד 7 במספר) איפה הימים שהאצטדיון באשקלון היה מבצר?! 2 נקודות ליגה מתוך 24 הניצחון האחרון של אשקלון היה ב-29 בנובמבר! יחס שערים שלילי 4-11 נו אתם שואלים מה יהיה הסוף? לצערי התשובה שאני צריך לענות עם כל הכאב שיש בי היא…כן – ירידה לליגה א'. סיכויי ההישארות בעיני הם כמו הכותרת למעלה זו משימה כמעט בלתי אפשרית!! הסיבה פשוטה קבוצת הפועל אשקלון היא קבוצה חלשה מבחינת הסגל שלה. סגל לא מאוזן שנבנה בחטף ברגע האחרון המאמן מוטי איווניר שמונה ע"י המפרק עשה עבודה נאה בשליש הראשון של העונה ומאז איבד את זה. הפסד רודף הפסד בד"כ המאמן משלם על כך במישרתו אבל אשקלון תחת המפרק דגן ללא כסף בקופה. זה כנראה לא יקרה הקבוצה "גמורה" חסרת נשמה ואופי ולכן אני מאוד פסימי לגבי סיכויי ההישרדות בלאומית. יתכן ויקרה הנס הספורטיבי – אולי הינצלות דרך מבחני הירידה. אני בכל זאת משאיר זיק של תקווה!. אז מה היה לנו בשבוע האחרון ביום ו' הפסד מעצבן לעיני 100 צופים תחת גשם לסירוגין וקור מקפיא. כדור עונשין מ-20 מטרים אלכסונית הגבהה לרחבת אשקלון כל ההגנה מצלמת את סמיה בלם רמה"ש שנוגח למרכז השער. השוער חדריאן "קופא" על קו השער מזנק נוגע בכדור ומשמיט אותו פנימה. ועל זה נאמר בסגנון יורם ארבל: "אוי אויחדריאן (דוידוביץ)!! בהמשך הזמן איווניר זרק למערכה את נקשריויגל אוחנה והלך על כל הקופה אבל כרגיל החטאות מסמרות שיער ואשקלון הפסידה למרות שהייתה שווה נקודת ליגה לפחות…עד לסיום העונה הסדירה נותרו לקבוצה 5 משחקי חוץ הגרלה קשה לכל הדעות (מול 4 משחקי בית) טוב אז למרות הבשורות הקשות והפסימיות שלי ישנם שתי נקודות אור באופק הקרוב רחוק. הראשונה שנעשים ניסיונות לשינויים בסגל השחקנים עד סגירת חלון ההעברות וזה בעיני הנקודה שבוערת והקריטית 2-3 שחקנים טובים יכולים לשנות את התמונה מקצה לקצה מה שברור לכולנו שאין הרבה שחקנים שירצו להצטרף במצבה הנוכחי של הפועל אשקלון.

נקודת האור השנייה היא הפרסומים הבלתי רשמיים שדרור אלמלם הגיע להבנות לרכישת הקבוצה מול המפרק עו"ד דגן הבעלים החדשים ("ישנים") נמצא בחופשה בתאילנד אבל נמסר כי למרות שאין עדיין חתימה סופית זה כמעט סגור. אז כמו שאנו יודעים בלי חתימה אין עדיין הסכם נקווה שאכן הדברים יגיעו ויבשילו לרכישה. באם זה אכן יקרה נותר לסיום להאיר נקודה כאובה שיושבת לי על הנשמה. מדוע היה צריך לעבור את כל המסכת המטורפת של הובלת הקבוצה לפירוק, עונש –מינוס 9 נקודות עונת סיוט בזבוז של 3.5 מיליון ₪ שהעירייה נתנה למר אזגיפרוספר כד לקנות את הקבוצה ממנו, תקצוב שנתי גדול, האם כל זה נעשה כדי להתפטר מאנשי שמעוני והעמותה?! ממש חלם. הרי כבר בינואר 2018 עלתה הצעה של דרור אלמלם לקנות את הקבוצה. מה עכשיו אחרי כל מה שנכתב לעיל חזרו למר אלמלם, הבנתם אותי? מבולבלים? גם אני. למר תומר גלאם ראש העיר אשקלון ולחבר יועצי אחיתופל הפתרונים.

תקנו אותי באם אני טועה. יוסי נחום

לוח המשחקים של הפועל אשקלון

אחי נצרת הפ.אשקלון– חוץ מחזור 22

הפ.אום אל פחם –הפ.אשקלון חוץ מחזור 23

הפ.אשקלון–הפ.קטמון בית מחזור 24

מכבי פ"ת –הפ.אשקלון חוץ מחזור 25

הפ.אשקלון מ.ס כפר קאסם בית מחזור 26

הפ.עכו – הפ.אשקלון חוץ מחזור 27

הפ.אשקלון – הפ.נוף הגליל בית מחזור 28

הפ.ראשל"צ – הפ.אשקלון חוץ מחזור 29

הפ.אשקלון – בני סכנין בית מחזור 30

קובי ברייאנט אגדה במותו ובחייו

השבוע נפרדנו במפתיע ובטרגדיה מאגדת כדורסל קובי ברייאנט שנהרג עם ביתו בתאונת מסוק קשה "הממבה השחור" איננו. 5 טבעות אליפות של NBA . עשרים שנה של כדורסל ענק מודה אינני איש של כדורסל אבל אני יודע שבראיינט הוא אחד משני הכדורסלנים המלהיבים בהיסטוריה רביעי ברשימת הקלעים הגדולים בענף, ללא ספק בין העשיריה הגדולה של ליגת הכדורסל הטובה בעולם. כמו שאמר בראיינט: "גיבורים באים והולכים אבל אגדות נשארות לנצח".