עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

מפקד מחוז דרום במשטרה ניפגש עם ראש העיר

בפגישת עבודה של ראש העיר אשקלון, תומר גלאם עם מפקד מחוז דרום במשטרה נדונה העמקת שיתופי הפעולה בין הרשות למשטרה למען תושבי העיר * מפקד המחוז ציין לטובה את עיריית אשקלון שהתקינה מצלמות בגני המשחקים בעיר להגברת תחושת הביטחון 

 

ביום חמישי האחרון התקיימה פגישת עבודה בין ראש העיר אשקלון, תומר גלאם למפקד מחוז דרום במשטרה, ניצב יורם סופר, במטרה לדון בשיתופי הפעולה בין העירייה למשטרה ולהעלות צרכים נוספים להמשך העבודה המשותפת למען תושבי העיר. 

במפגש נכחו גם מפקד המרחב, נצ"מ שמעון נחמני, מפקד תחנת משטרת אשקלון, סנ"צ משה לוי, קצין טכנולוגיות, יורי פקר וגורמי מקצוע בעירייה. 

בפתח הדברים הודה ראש העיר לניצב סופר על הפעילות המשטרתית בעיר ושיבח את התוצאות בשטח. "אני שמח ומברך על שיתוף הפעולה המצוין שיש בין העירייה למשטרה. יחד עם השיטור העירוני אנחנו מצליחים לשמור על איכות חיי התושבים, מטפלים בתופעות כמו אכיפה נגד טרקטורונים, הקמת רעש, שמירה על חופים נקיים מאלכוהול, אלימות ועוד, ולצד זה כל הזמן לחשוב איפה אנחנו יכולים לתרום עוד להגברת תחושת הביטחון האישי". כמו כן, ביקש ראש העיר לאכוף ביתר שאת את נושא הבטיחות בדרכים. 

"העיר אשקלון עברה ימים לא פשוטים בהיבטי הסלמה ביטחונית וירי רקטי ובכל זאת אנו רואים שהעיר תוססת ויש עבודות פיתוח בכל מקום. אנו עושים הכל כדי לשמור על הביטחון האישי של התושבים, ישנן לא מעט פעולות סמויות שנעשות, מבלי שהתושבים יודעים עליהם, על מנת למגר מקרי עבריינות. אנו גם אוכפים ביתר-שאת את אירועי הקמת רעש, טרקטורונים וכדומה, בכדי להבטיח את איכות חיי התושבים", אמר ניצב סופר.

עוד במהלך השיחה ציין לטובה מפקד המחוז במשטרה את עיריית אשקלון שהתקינה מצלמות בגני המשחקים בעיר, אמצעי המאפשר שליטה מרחוק על המתרחש שם. "אנחנו כאן עבורכם ולמען תושבי העיר. בכל סיוע שתצטרכו מאתנו, תמצאו שותפים אמיתיים ומשטרה חזקה בכל פרמטר שתרצו".