עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

מסע מעורר השראה

 

תושבת אשקלון, זהבה סורין, סחפה את הקהל במתנ"ס ברנע במופע "מחול חיי כזאבה"
סורין אם לילד אוטיסט משתפת במופעה את הקהל בחוויית הילדות שעברה כילדה מופנמת ומגמגמת לידת בנה האוטיסט, התמודדות בגידולו ועד הבחירה בחיים מלאי הגשמה וגאווה

בשבוע שעבר גדשו את האולם במתנ"ס ברנע עשרות נשים שהגיעו לצפות במופע יחיד של תושבת אשקלון, זאבה סורין במופע "מחול חיי כזאבה". המופע התקיים ביוזמתה של תמר יוספי מנהלת המשרד לקידום מעמד האישה, בעירייה.
התרגשות עד דמעות ניכרה בעיניהם של הנשים, מהמופע ומהמסע המרתק שנגלה להן.
סורין שיתפה את הנשים במסע שעברה החל מחוויות הילדות שעברה כילדה מופנמת ומגמגמת, דרך גיל הנעורים, נישואיה לעופר, טיפולי הפוריות שעברה, לידת בנם האוטיסט ועד הבחירה בחיים מלאי הגשמה, מימוש וגאווה, ובייחד הקימו משפחה מיוחדת.
במהלך ההצגה מגוללת סורין את סיפור חייה בצורה עוצמתית, אותנטית ומרגשת. תוך שהיא יוצקת גם הומור למופע היחיד שלה, ומעניקה לקהל המרתק תובנות חשובות לגידול ילדים, טיפוח זוגיות תומכת ואוהבת, הגשמה אישית ומימוש חלומות.
סורין מורה במקצועה ובהכשרתה, שחקנית, אמא לילד אוטיסט ולבן נוסף הנשוי באושר.
זאבה שיתפה את הקהל, בגילוי לב נדיר, בכל האתגרים עימם התמודדה, ברגעי המשבר, בשאלות, בטיפולי הפוריות המפרכים שעברה במשך שנים רבות, וכמובן שיתפה במסע האדיר שעברה בו החליטה לבחור בחיים, בו החליטה באומץ רב להתמודד עם כל הקשיים ועם אמונה גדולה בלב שהיא תצליח להתגבר על הכל וכל זאת בנחישות, בהתמדה, בשיקול דעת, ביצירתיות ובאומץ לב נדיר.
במהלך המופע סורין אפשרה לקהל לראות עד כמה חשוב לאמץ חשיבה חיובית בחיים, ולחפש את החיובי ואת הפוטנציאל הגלום בכל ילד, גם אם הוא ילד מיוחד.
יתרה מזאת, היא הדגישה עד כמה חשוב שהורים יטמיעו בילדים שלהם את האמונה הבלתי מתפשרת שהם יכולים, שהם מסוגלים, שהם יצליחו. ואכן זאבה ועופר הגשימו את האמונה הזו, ומימשו את החזון בחיק משפחתם המיוחדת. זאבה ועופר סורין אף מופעים יחד עם הבן ליאור במופע מרגש ביותר ועוצמתי בשם "אני וליאור בדרך אל האור" בכל רחבי הארץ ובפני קהלים שונים ומגוונים.
בתום ההופעה עו"ד יוספי בירכה את זאבה ומשפחתה ושיתפה אותם ברחשי ליבה.
עו"ד יוספי אף ברכה את כולם בשם רה"ע תומר גלאם, ובשם סגנית רה"ע מיריי אלטיט.