עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

מלגות בשווי 2 מיליון שקלים יחולקו לסטודנטים באשקלון

מדובר על הסכום הגבוה ביותר שהוענק לציבור רוכשי השכלה גבוהה בעיר בשנה אחת זאת בתמורה לפעילותם למען הקהילה

השבוע החלה הגשת המועמדות למלגות השונות לסטודנטים בעיר והשנה, לראשונה באשקלון, מוצעות מלגות בשווי כולל של שני מיליון שקלים.

מדובר בסכום הגבוה ביותר שהוענק לציבור רוכשי ההשכלה הגבוהה בעיר והוא מתחלק בין מלגות מפעל הפיס, מלגות מוגנות ומלגות 'גול פור קידס' בשיתוף החברה העירונית וקרןWHITE ROCK ROSE.

במסגרת מלגת מפעל הפיס יחולקו 145 מלגות בסכום של 10,000 שקלים כל אחת. בתמורה למלגה זו הסטודנט, שיבצע 130 ש"ש בשנה, נדרש לבחור ולהתקבל לאחת מעשר תוכנית שונות ומגוונות החל מחניכה של בני נוער במסגרת החינוך הפורמלי והבלתי פורמלי ועד מנהיגות חברתית, כפרי סטודנטים, מרכז צעירים ועוד.

במסגרת מלגת מוגנות, יחולקו לסטודנטים מלגות בגובה של 5,000 שקלים תמורת 50 שעות בהן הם יסייעו למדריכי מוגנות בבתי ספר לטיפול בנוער בסיכון.

מלגה חדשה שנכנסה השנה, היא מלגת 'גול פור קידס' במסגרת פרויקט חדשני בשיתוף החברה העירונית וקרן WHITE ROCK ROSE. מדובר במלגה על סך 4,000 שקלים בתמורה ל-40 ש״ש חניכה של בני נוער הפעילים בקבוצת הנוער של הפועל אשקלון.

בנוסף, יוצעו לסטודנטים מלגות בשיתוף עם ארגון 'לתת', כאשר כל אחת מהן נעה בין 7,000-14,000 שקלים, מלגות בשיתוף כפר הנוער 'איילים' בשווי 8,000 שקלים כל אחת ובימים אלו מתגבשת תוכנית למלגות נוספות בשיתוף אוניברסיטת בר אילן.

נזכיר כי לאחרונה, נערך טקס הענקת מלגות לסטודנטים, בהם מורים הלומדים לתואר שני, במסגרתו העניקה העירייה מלגות בשווי של 870 אלף שקלים.