עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

מכות עם אלות: בא לסגור חשבון עם המוכר בקיוסק שהתחיל עם חברתו

אילוסטרציה של אלימות

כנגד תושב אשקלון הוגש כתב אישום על כך שהגיע עם שלושה מחבריו למקום עבודתו של צעיר אחר שככל הנראה התחיל עם חברתו ושם הכו בהם באלות כשהם שוכבים על הרצפה. עורכת דינו של הנאשם: "מרשי הותקף, נופצו שמשות רכבו, איבד את הכרתו ונס על נפשו כשבסמוך לכך שלח המתלונן למרשי הודעה קולית ובה איומים קשים ביותר שלא מותירים מקום לדמיון"

כפי שדווח ב'כאן דרום': צעיר תושב אשקלון בן 22 גילה כי מוכר באחד הקיוסקים בעיר התחיל עם בת זוגתו. החברה אמנם סירבה לאותו מוכר אבל לחבר שלה זה לא הספיק. כתב אישום שהוגש לאחרונה לבית משפט המחוזי בבאר שבע מתאר את שארע שלב אחר שלב. זה קרה לפני חודשיים וחצי. הצעיר איתר ברשת ה"פייסבוק" את המוכר העובד בקיוסק באזור המרינה והחל לשלוח לו הודעות בהן הוא דורש להיפגש אתו דחוף. המוכר השיב לו שהוא כי אינו מכיר אותו.

 

שלושה שבועות עברו והצעיר עדיין לא נרגע. הוא שלח שוב הודעה ב"פייסבוק" למוכר ועתה כבר כתב לו כי הוא יודע היכן הוא עובד. כאמור, לאחר סירובו של המוכר להגיע למפגש הבהול עם בן זוגה של הנערה אתה התחיל – החליט בן הזוג להגיע למוכר ולסגור אתו את החשבון . מעט לאחר חצות, לקיוסק מגיע החבר הזועם כשהוא מלווה בשלושה מחבריו. הארבעה נכנסו לקיוסק, זיהו את המוכר על פי התמונות ב"פייסבוק", ושאלו את המוכר לשמו. משאישר את השם, החל החבר להטיח בו שהוא העז להתחיל עם חברתו. המוכר אמר שהוא אינו מכיר את החברה והחבר ביקש ממנו לצאת החוצה כדי להראות לו במי מדובר.

 

החמישה יצאו מהקיוסק והגיעו לרכב בו ישבה החברה ועוד לפני שהספיק לומר שאינו מכיר אותה – תקף החבר את המוכר באגרוף בפניו. באותה עת ישבו אחיו של המוכר וחברו והבחינו במכות שסופג חברם בחוץ ומיהרו לצאת לסייע לו. אחד מהחברים של בני הזוג הוציא מהרכב אלות, חילק לחבריו והארבעה החלו להכות בהם את השלושה: המוכר, אחיו וחברו. המוכר הצליח לחמוק והשניים האחרים נפלו על הקרקע כשהארבעה ממשיכים להכות בהם באלות ולבעוט בגופם. המוכר הצליח כאמור לחמוק מהמכות, מצא מקל מטאטא והחל להיאבק באמצעותו כשהוא גם מנפץ את שמשת הרכב כדי שאולי יחדלו התוקפים ממעשיהם. עדת ראיה התקשרה למוקד 100 של המשטרה והזעיקה אותם. כשהבינו הארבעה שהמשטרה בדרך הם עלו לרכב ונמלטו מהמקום.

 

 

 

שני החברים שבאו לסייע נזקקו לטיפול רפואי. האחד מהם אף שבר את הכתף, נחבל בגבו ויש לו חתך באורך 5 ס"מ והוא נזקק לתפרים. השני סבל משבר במרפק הימני ועבר ניתוח בבית החולים תל השומר. הצעיר נעצר לאחר שלושה שבועות בהם הצליח להימלט מהמשטרה. בחקירותיו תחילה קשר את עצמו להודעות שנשלחו ב"פייסבוק" וטען שרק רצה שהמוכר יתנצל בפני חברתו והכחיש את זה  שתקף את המוכר, את אחיו וחברו וטוען שדווקא הוא זה שהותקף. לאחר שנערכו עימותים בינו לבין השלושה שהוכו החליט להפסיק לשתף פעולה עם החוקרים ומאז הוא שומר על זכות השתיקה.

 

לפני מספר ימים הוגש נגד הצעיר כתב אישום תחת הסעיפים: "חבלה בנסיבות מחמירות" ו"תקיפה בנסיבות מחמירות" עם בקשה להשאירו במעצר עד תום ההליכים. מסתבר שזה לא האירוע הראשון בו הוא מסתבך עם החוק. בעבר הורשע בבית המשפט בעבירות סמים, התפרצות וגניבה ואפילו ישב בגין ההרשעות האלה בבית הכלא. עורכת הדין חן בן חיים המייצגת את הנאשם מסרה בתגובה: "מרשי הותקף קשות על ידי המתלונן ושניים נוספים שהיו עם המתלונן. התמונה העובדתית שהוצגה בכתב האישום הנה חלקית ואינה מתארת את העובדות בהן מרשי הותקף, נופצו שמשות רכבו, איבד את הכרתו ונס על נפשו כשבסמוך לכך שלח המתלונן למרשי הודעה קולית ובה איומים קשים ביותר שלא מותירים מקום לדמיון. נעשתה כאן בחירה מאוד סלקטיבית בהגשת כתב האישום".