עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

מי מנסה לגבות כספים מבעלי עסקים באשקלון בשמו של ניסים "נינה" דומרני?

 

 

בשבועת האחרונים פועל באשקלון נוכל היוצר קשר עם בעלי עסקים ומבקש מהם סכומי כסף לכאורה עבור ניסים "נינה" דומרני * בריאיון ל"סטאר" מבהיר דומרני כי אין לו כל קשר לאותו אדם ומפציר בבעלי העסקים שלא ליפול למלכודת: "הייתי בהלם כששמעתי על זה"

 

מי מנסה לגבות כספים מבעלי עסקים באשקלון בשמו של ניסים "נינה" דומרני? בשבועות האחרונים הופתע דומרני לגלות כי עוד ועוד בעלי עסקים בעיר העבירו סכומי כסף לאלמוני שיצר עמם קשר וביקש כספים לכאורה בשמו של דומרני. 

שיטת הפעולה של הנוכל המתחזה חוזרת על עצמה כאשר הוא מודיע לבעל העסק כי נהג מונית יגיע אליו על מנת לקחת את הכסף. לאחר שהכסף מגיע אליו הוא זורק את כרטיס הסים באמצעותו הוא חייג לקורבן וכך ממשיך הלאה. 

גורם המצוי בפרטים ציין כי על פי הערכתו בדרך זו הוא השתמש בלפחות מאה כרטיסי סים שונים בחודשים האחרונים. 

יצוין כי לנינה עצמו אין כל קשר לאותו אדם וכי הוא כלל לא ידע שיש מישהו המנסה לגבות כספים בשמו. הוא אף פרסם לאחרונה בקשה בעמוד הפייסבוק שלו בה הוא מעביר מסר ברור: "יש אדם שמחייג לאנשים תמימים ומבקש מהם כספים בשמי ואנשים נופלים לזה. בבקשה תשתפו את זה, הוא יכול לחייג לכל אחד מכם, תגלו אחריות אני לא מבקש כספים מאף אחד וגם לא אבקש בעזרת השם ובפרט לא לנהג מונית".

ניסים דומרני אמר השבוע ל"סטאר": "יש בן אדם שמחייג לאנשים באשקלון ומבקש מהם כספים בשמי שמעתי על זה לראשונה לפני בערך ארבעה חודשים. הייתי בהלם כששמעתי על זה כשדיבר איתי בן אדם שאני מכיר ואומר לי 'דיברנו לפני יומיים הבאתי לך סכומי כסף' לא היה לי מושג על מה הוא מדבר. במקרה אחר, בעל עסק התקשר אליי ושאל אם הסתדרתי. לא הבנתי למה הוא שואל אותי שאלה כזו ואז הוא אמר שיצר אתו קשר אותו נוכל וביקש עשרת אלפים שקלים. בגלל שהוא חשד בו הוא נתן לו רק 5,000 שקלים ואמר כי הוא רוצה לבדוק את הנושא איתי. אמרתי לו שחבל שהוא לא התקשר אליי באותו הרגע".

 

איזה מסר אתה רוצה להעביר?

"אני רוצה שבעלי העסקים באשקלון והסביבה יידעו שיש מישהו שמשתמש בשם שלי ושיפסיקו לתת כספים. אם יש להם ספק הם יכולים ליצור איתי קשר. כואב לי על אותם אנשים שנפגעים בגלל אותו נוכל ואני מקווה שכל העניין הזה ייפסק בקרוב. זה מסר חשוב כי אנשים העבירו לאותו נוכל סכומים של 7,000 שקלים, 6,000 שקלים פעם אחת אפילו 25,000 שקלים. מעבר לכך כואב לי שיש אנשים שחושבים שאני מתעלם מהם כאלו שהעבירו כספים ורואים אותי ברחוב, כשאני בכלל לא מכיר אותם ולא יודע כלום על העניין הזה".