עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

מוכנים למאבק מול השחיתות

סגן ראש העיר אשקלון לשעבר, יורי זמושצ'יק חרט על דגלו את המלחמה בשחיתות שפשתה בשלטון המקומי ומתמודד בימים אלו על מקום במועצת העיר * תכירו את המועמדת במקום השני ברשימה אירן שוורץ – קשני שמסבירה מדוע על תושבי העיר להעניק לה את קולם

לרשימה אותה מציג יורי זמושצ'יק הוא החליט לקרוא "עתיד לאשקלון" כאשר הוא מצהיר כי יפעל ככל יכולתו על מנת להוביל את העיר אל עבר עתיד טוב יותר. במקום השני ברשימה ממוקמת אירן שוורץ- קשני שמציגה את עצמה כך: "עליתי לארץ בשנת 1994 בגיל 12. סיימתי ביה"ס "חוות הוער הציוני" בירושלים. שירות צבאי בחטמ"ר בנימין 408. במהלך השירות הצבאי נפצעתי ואחרי סיום השירות ניהלתי חברה עסקית כשנתיים בלונדון. את התואר ראשון עשיתי במסלול האקדמי של מכללה למנהל בראשון לציון. מקצוע- משפטים. התמחיתי בתחום קניין רוחני ומשפט אזרחי במשרד עו"ד בתל אביב. עבדתי כעוזרת אישית של מנכ"ל אתר בנייה של מתקן ההתפלה מטעם – "סימס ישראל בע"מ", חברת עמידר וחברה לניהול ואחזקת מבנים.

אירן שוורץ- קשני

מדוע החלטת בכלל להיכנס לפוליטיקה המקומית?
"היות והמצב הנוכחי בעירנו אשקלון הגיע למצב בו קיימת חוסר וודאות, רצונו של התושב וצרכיו אל מול ההבטחות – התאדו במהלך הקדנציה הנוכחית, נוכחתי לדעת כי "עתיד לאשקלון" חייבת להביא פקטור דומיננטי לכלל הציבור העיר ולהטביע את חותמה במגוון הפעולות הנעשות במועצה".

למה החלטת להצטרף דווקא לתנועה "עתיד לאשקלון"?
"הקבוצה שלנו בנויה מאנשים מוסריים שאכפת להם מהעיר, כולם בעלי השכלה גבוהה. רובנו נמצאים במעמד הביניים וכולנו מבינים שיש צורך בשינוי דרסטי ואנו עושים שיתוף פעולה בין ניסיונו של יורי זמושצ'יק לבין כישרונם של אנשי הקבוצה".

איך אתם רוצים להשיג את מטרתכם?
"אנחנו מוכנים למאבק מול השחיתות, בוגדנות ורמאות למען התושבים. אנחנו יודעים איך לשנות את המערכת האירגונית וניהולית של העירייה. זה יקדם את העיר בתחומים כגון: חינוך, רווחה, תרבות, תעסוקה ופנאי. פנייתנו טובה לעולים ולכלל תושבי העיר".

במה תנועתכם שונה מתנועות אחרות?
"אנחנו באים למען העיר – קודם כל – תושבי אשקלון. יש לנו תוכנית ברורה לביצוע שכוללת שותפות ניהולית עם תושבי העיר".