עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

מוכן ומזומן לשרת את הציבור

ישראל זיו

"במהלך 'צוק איתן' הופעתי בוועדת הכספים ובוועדת הכלכלה כדי לזרז תשלומים לבעלי העסקים. אני מחובר ללובי 99 שמייצג את הציבור בכנסת ישראל. אנצל את קשריי כדי להביא לאשקלון את ההכרה כאזור פיתוח א, כי באמת הגיע הזמן"

רשימתו של ישראל זיו למועצת העיר אשקלון קיבלה לאחרונה חיזוק  ותמיכה חשובה ובעלת משמעות לעיר אשקלון מיו״ר הקק"ל דני עטר * זיו: "נביא את הפרויקטים האדירים של הקק”ל בחינוך, בציונות  ובתרבות הפנאי גם לאשקלון"

בשעה שמערכת הבחירות באשקלון נכנסת ליישורת האחרונה שלה, נראה כי ישראל זיו מוכן מתמיד: הוא מגיע ליום הבוחר כאשר הוא בשל ומציג ניסיון רב, יכולות מוכחות בעבודת שטח ושרים ענפים במערכת הפוליטית האזורית והארצית אותם צבר לאחר עשרות שנות פעילות ציבורית בהתנדבות. לאחרונה קיבל זיו תמיכה משמעותית מיו"ר קרן קיימת לישראל דני עטר, שמפציר בציבור באשקלוני להעניק את קולם לזיו. לדברי עטר: "אני רואה את ישראל זיו כמועמד הטוב ביותר להוביל בשנים הקרובות את אשקלון לשיאים בכל התחומים, ישראל יודע לקדם תהליכים לטובת התושבים ואשמח לעבוד איתו מיד לאחר הבחירות בסוף אוקטובר הקרוב. אני מכיר את ישראל שנים רבות ואת הניסיון הרב שלו ועוקב בהערכה רבה אחר פעילותו המוצלחת, למען אשקלון בכלל והתושבים המיוחדים שלה, אין לי ספק שישראל  הוא האדם המתאים ביותר להיות בהנהגת העיר ואני מחכה לרגע בו אוכל להוביל יחד איתו את הפיתוח והשגשוג של העיר, שהוא מהיפים ביותר בארץ”.

זיו עצמו מוסיף: "הציבור יותר מתמקד על בחירה לראשות העיר ופחות על הנציגים למועצה דבר שלא נכון לעשות. נכון שהכוח נמצא בידיו של ראש עיר נבחר אך מועצה איכותית שבה חברים עם ניסיון בעשיה ציבוריות ויכולות להניע מהלכים ובפרט עם אתה מגיע עם קשרים ברמה הארצית שאותם אתה יכול לנצל לטובת העשייה בעיר".

שלמה רומנר

עו״ד אילנית ערוסי

מה אתה יכול לספר על הרשימה שלך?

"רשימת זיו חדש לאשקלון מגיעה עם צוות איכותי ישר ומוכן לעשיה.

עו״ד אילנית ערוסי מספר שתיים ברשימה היא חברת פורום בתי המשפט של לשכת עורכי הדין. לשעבר חברה בוועדת ארנונה, אמא ל3 ילדים, בעלת תואר שני במשפטים ויו"ר ועד כיתה בבית ספר נוף ים, מספר שלוש ברשימה הוא שלמה רומנר שעד לפני מספר חודשים היה מנהל סניף בנק הפועלים ובעברו כיהן כחבר מועצה. מספר ארבע ברשימה רז דבוש הוא בחור צעיר, מוכשר במיוחד מהנדס בניין ויועץ קרקע. מספר חמש ברשימה יצחק ביטון אדם עם רקורד ציבורי פעיל חברתי ופנסיונר של חברת בזק".

באלו נושאים תרצו לטפל עם כניסתכם למועצת העיר?

הנושאים החשובים שנרצה לטפל בהם הם יצירת מקומות עבודה בעיקר בתחום ההיטק. כבר יש לי רעיונות וכיווניםבנושא, נושא שני הוא מציאת פתרון מיידי למצוקת החניות והתשתיות בעיר ובעיקר לדעת לתכנן נכון את העתיד.

החינוך הוא העורק הראשי בחיינו ויש המון מה להוסיף על הקיים בפרט להגדיל תקציבים בנושא הפדגוגי. העסקים הקטנים הם מקור הצמיחה וחשוב לתת להם תנופה. באשקלון כ-4,000 עסקים קטנים ובינוניים שמעסיקים אלפי עובדים וקשה להם לשרוד. חשוב לתמוך בהם. במהלך מבצע "צוק איתן" הופעתי בוועדת הכספים ובוועדת הכלכלה כדי לזרז תשלומים לבעלי העסקים. אני מחובר ללובי 99 שמייצג את הציבור בכנסת ישראל. אפעל רבות ואנצל את קשריי כדי להביא לאשקלון את ההכרה כאזור פיתוח א, כי באמת הגיע הזמן".