עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

מה מצב העסקים באשקלון?

בעקבות סבב ההסלמה האחרון ואלו שקדמו לו ובעקבות הפגיעה שספגו בעלי העסקים הקטנים והבינוניים בעיר, יזם ראש העיר תומר גלאם, בשיתוף התאחדות התעשיינים, נשיאות המגזר העסקי וקרן הפיצויים ברשות המיסים, מפגש במסגרתו יוכלו בעלי העסקים לקבל סיוע וליווי, כמו גם, בנושא הגשת תביעות לפיצוי בגין שכר העובדים שנעדרו עקב המצב הבטחוני. המפגש הינו ללא עלות ובמסגרתו יינתן להם הסבר מפורט על מסלול הפיצוי, בחינת זכאות לקבלת פיצוי בגין היעדרות העובדים, ליווי מלא במילוי הטפסים, הגשת הטפסים לקרן הפיצויים ברשות המיסים קבלת אישור מקרן הפיצויים על הגשת התביעה ואישורה.


ראש העיר, תומר גלאם: "סבב ההסלמה האחרון היה אמנם קצר, אך הספיק לגרום נזקים כבדים בנפש, ברכוש וגם לעסקים קטנים בעיר. אותם בעלי עסקים נאלצו לפתוח את בתי העסק תוך סיכון חיים ממשי, כשהרחובות שוממים ואף לקוח לא נכנס אליהם. כדי לפצות אותם על הנזקים שנגרמו להם, בלי בירוקרטיה, בלי סחבת ובלי טרטורים, הנחיתי לפתוח במיוחד בשבילם חדר מצב אותו יאיישו נציגים של רשות המיסים. אני מזמין אתכם לפנות אליהם ולקבל את מה שמגיע לכם. ספגתם מספיק, סיכנתם חיים והפסדתם כסף, הגיע הזמן שיפצו אתכם על זה".

חדר המצב יפעל ביום ראשון הקרוב, 26.05.19 בין השעות 09:00-17:00 במרכז למחוננים ומצטיינים, רחוב יהדות ספרד 13 (מרכז קהילתי 'נווה דקלים').