עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

לתנועת 'עזרא' יש בית באשקלון

לאחר שנים בהם התנועה לא פעלה במבנה של קבע, נחנך השבוע מבנה חדש עבורה במתנ"ס ברנע במעמד ראש העיר, תומר גלאם * החניכים הנרגשים בירכו: "תודה לעיריית אשקלון, להנהלת העירייה ולכל הגורמים הרלוונטיים, על התמיכה והעזרה תמידית"

ביום שלישי השבוע בטקס חגיגי ומרגש, נחנך המבנה החדש של תנועת 'עזרא' במתנ"ס 'ברנע' באשקלון, במעמד ראש העיר, תומר גלאם, סגנית ראש העיר הממונה על החינוך הבלתי פורמאלי, מיריי אלטיט, חבר המועצה הממונה על ערכים ותודעה יהודית, עמיחי סיבוני, מנהל אגף תרבות נוער וספורט, נמרוד גלנטה, מנהלת המחלקה למנהיגות והתנדבות נוער, דפנה עמירה-ביטון, רב קהילת ברנע ורב הסניף, הרב יעקב בן שמעון, מזכ"ל התנועה, שאול דה מלאך ועשרות חניכים.
לסניף, שהוקם בשכונה לפני 15 שנה, לא היה מקום של קבע עד כה, למרות שהתחנכו בו מאות בוגרים וכרגע הוא מונה כ-250 חניכים ופעילים. תנועת עזרא, מציינת השנה 100 שנות עשייה ופעילות בסימן 'עזראים מעל ומעבר' המבטא את התפיסה של התנועה, שכבר נמצאת עם הפנים קדימה, בהתפתחות, ביצירה, בפריצה ובהתחדשות. כעת, עם קבלת המבנה החדש, אין ספק שהדבר יבוא לידי ביטוי של ממש.


חניכי התנועה התקשו להסתיר את ההתרגשות לנוכח המבנה החדש ואמרו: "תודה לעיריית אשקלון, להנהלת העירייה ולכל הגורמים הרלוונטיים, על התמיכה והעזרה תמידית. על המבנה הזה. על הליווי והמענה בשטח והדאגה לכל פרט. זכינו השנה בצוות הדרכה שמשקיע רבות בחניכים ותמיד חושב איך אפשר להפוך את הסניף למקום יותר משמעותי וערכי לילדי הסניף. אנחנו מאחלים לסניף עוד המון שנים של עשייה, התקדמות ותרומה לקהילה".

ראש העיר, תומר גלאם, התייחס לנושא ואמר: "מהיום, יש לתנועת הנוער 'עזרא' בית באשקלון. המבנה החדש שלכם מהווה דוגמא לאיפה צריכה לפעול תנועת נוער וזאת המדיניות שלי, להקצות עבור תנועות הנוער בעיר מבנים ראויים ואיכותיים שיכילו את הפעילות הענפה שלהן. תודה לכם על כל העשייה הערכית, החברתית והקהילתית שלכם. תרומתכם לבני הנוער בעיר ולעיר בכלל חשובה מאין כמוה. המשיכו בדרך זו, יישר כוח".