עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

לשלוח הודעת וואטס אפ לעיריית אשקלון

העירייה הציגה השבוע שירות חדש לתושבים המאפשר לפנות למוקד העירוני גם באמצעות הודעה בוואטס אפ * תשמרו את המספר 054-9908011 בנייד באמצעותו תוכלו לפנות ישירות לנציגי השירות במוקד 106 ולדווח על כל מפגע, תקלה או שאלה

לוקחים את השירות צעד נוסף קדימה: נתקלתם במפגע? לא פינו לכם את האשפה בזמן? רוצים לשאול שאלה? מעתה תוכלו לפנות למוקד העירוני 106 גם באמצעות אפליקציית ההודעות הפופולרית – וואטסאפ.
בשיתוף פעולה בין אגף מערכות מידע, חדשנות וטכנולוגיה בעירייה והמוקד העירוני מושק בימים אלו שירות חדש עבור התושבים שיפעל גם הוא 24 שעות ביממה ובמסגרתו יוכלו התושבים לפנות ישירות לנציגי השירות במוקד העירוני ולדווח באמצעות הודעת טקסט ובצירוף תמונות על כל מפגע שייתקלו בו.

ראש העיר, תומר גלאם: "שיפור השירות לתושב תמיד בראש מעייניי. מעבר לשירות שמקבלים התושבים באמצעים השונים, כמו המוקד, הפייסבוק ופניות ציבור ומעבר לסיורים היזומים שאנחנו עורכים בשטח, אנחנו מנגישים לתושב אפשרות נוספת לפנות אלינו ולקבל מענה ראוי, איכותי ומקצועי לכל פנייה. נמשיך לשדרג את התחום ולחשוב כל העת כיצד לשפר ולהעצים אותו".
בעירייה מציינים כי הממשק החדש, נוח, זמין ויעיל, יעבוד בצורה הבאה: שולחים הודעה, בכל שעה, למספר 054-9908011, לא שוכחים לציין שם פרטי ומשפחה, כתובת מדויקת ותיאור הפנייה. אפשר ורצוי לצרף גם תמונה. עם תחילת הטיפול במוקד, תקבלו מספר פנייה בהודעה. בירור סטאטוס הפנייה שפתחתם יתאפשר על ידי חיוג למוקד העירוני בלבד.

בהודעת הדוברות נאמר: "חשוב לציין שמספר זה זמין אך ורק להודעת וואטסאפ בלבד, סרטוני וידאו או שיחות קוליות לא יקבלו מענה ואין לצרף את מספר הנייד לקבוצות הוואטסאפ שלכם. עוד חשוב להדגיש כי לעירייה אין חבות משפטית על המידע שמועבר באפליקציה זו ואבטחת המידע בהתאם לתנאי השימוש באפליקציה".