עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

ל"ג בעומר של סיירת ההורים העירונית

בערב ל"ג בעומר יצאו כ-40 מדריכי מוגנות והורים הפועלים במסגרת סיירת ההורים העירונית 'באים מאהבה' לסייר בין המדורות של בני הנוער על מנת להפגין נוכחות ולצמצם התנהגויות סיכוניות העלולות לעלות בשטח. לפני יציאתם לפעילות ההורים קבלו תדריך ממפקד המתנדבים של משטרת אשקלון. ההורים פגשו סביב המדורות בנערים שצרכו כמויות גדולות של אלכוהול, קיימו שיחות עם בני הנוער וניסיונות להניא את הנוער משתיית האלכוהול תוך כדי הסברים על נזקי האלכוהול. בנוסף ההורים מנעו מספר מקרים של נערים שתויים אשר רצו להכנס לים וסיכנו את חייהם.
מאז הקמתה של הסיירת טיפלו אנשיה במאות אירועי אלימות, ונדליזם ושתיית אלכוהול בקרב בני הנוער. "בזכות הפעילות של סיירת ההורים אנו נחשפים לבעיות הדורשות טיפול ומועלות בפורום האכיפה וזוכות למענה מיידי. עצם הימצאותם של ההורים יש בו כדי לצמצם מקרי ונדליזם ואלימות. אנו קוראים להורי המתבגרים לבוא ולהצטרף אלינו לדרך של עשייה, מעורבות ואחריות קהילתית למען ילדינו", אמרה מנהלת תוכנית 'עיר ללא אלימות' באשקלון, אורלי פולט.

הורים אשר מעוניינים להצטרף לסיירת ההורים יכולים לפנות אל הרשות העירונית למלחמה בסמים, אלכוהול ועיר ללא אלימות, במספר 08-6748707.