עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

לגזור ולשמור

צילום-הדס-עזריאלי-בתמונה-מאיה-


ארבע מספרות באשקלון נוטלות חלק בקמפיין החשוב של עמותת "זכרון מנחם" לאיסוף שיער למען חולות סרטן * יש לכן שיער באורך 30 ס"מ לפחות? מוזמנות לתרום ממנו במסגרת מבצע ההתרמה השנתי השישי  מנכ"ל העמותה חיים ארנטל: "הפאה מעניקה עוצמה. זו לא סיסמה"

מבצע "צמה של עוצמה" יוצא לדרך  וארבע מספרות באשקלון מזמינות אתכן לתרום שיער:

עמותת זכרון מנחם ומותג טיפוח השיער PANTENE ממשיכים זו השנה השישית עם הקמפיין המשותף לאיסוף תרומות שיער במטרה לאפשר לכל אישה, צעירה וילדה המתמודדת מול מחלת הסרטן לקבל פאה איכותית חדשה  משיער טבעי – ובחינם. המבצע יתקיים בין הימים שני לרביעי בשבוע הבא כאשר כ- 433 ספרים יעבדו לאורך כל שעות היום בכל רחבי הארץ יספרו את התורמות ללא עלות וישלחו את התרומות אל העמותה.

המספרות מאשקלון שלוקחות חלק במבצע וניתן לתרום בהן שיער: מספרת יקי סלע ברחוב חיים סלע 10/3, מספרת נאור לוי  Naor Desingרחוב הבציר 8 גבעת הפרחים, מספרת עיצוב שיער שרון בוגנים ברחוב הגבורה 11 , מספרת רויטל הרשקו HR רחוב לכיש 12/9.

גם השנה פועלות השותפות להעלאת המודעות לחשיבות תרומות השיער באורך 30 ס"מ לפחות וקוראות לבנות ובני ישראל, בני כל הגילאים, לתרום משיער ראשם למען פאות הניתנות חינם לחולות סרטן.

בישראל מתגלים מידי שנה כ-26,000 מקרי סרטן חדשים. אחוז הנשים והנערות החולות בסרטן השד בישראל הוא מהגבוהים בעולם: אחת משבע נשים (7.5) ישראליות מתמודדת עם המחלה ואחת מההתמודדויות הראשוניות של נשים אלה היא עם נשירת ואובדן השיער, כבר מהטיפול הכימותרפי הראשון. למעשה נגזר על הילדות, הנערות והנשים החולות בסרטן להתמודד מדי יום, לא רק עם המחלה עוצמה, אלא גם עם ההשלכות הפסיכולוגיות והרגשיות של ההתקרחות ואובדן הנשיות.

טופ זול

המבצע במספרים: כאמור הודות להעלאת המודעות של עמותת זכרון מנחם והמותג PANTENE  לנושא, גדלה כמות תרומות השיער פי 5!! 433 מספרות השתתפו במבצע תרומת השיער והמשיכו לאורך כל השנה; 62 מוסדות חינוך (תיכונים/ מכללות ואוניברסיטאיות) קיימו אירועי התרמת שיער בשנה האחרונות; כ-3112 תרומות שיער נאספו באירועים אלו; 351 בנות מצווה תרמו בשנה האחרונה ו-127 ילדים בני 3 שהסתפרו בפעם הראשונה (חלאקה); 87 היה גילה של התורמת המבוגרת ביותר עד כה.

פאת שיער מורכבת בממוצע מכ-7 תרומות שיער של 30 סנטימטרים לפחות ובעבור פאות שיער ארוכות (המבוקשות בקרב הצעירות) דרושות תרומות באורכים של 40 ואף 50 סנטימטרים. את השיער הבריא ממיינים לפי צבע, סוג שיער ואורך. שימו לב, קיימת חשיבות רבה לאיכות ובריאות השיער הנתרם.

חיים ארנטל, מייסד ומנכ"ל עמותת זכרון מנחם: "ב-28 השנים של זכרון מנחם ליווינו אלפי ילדות וצעירות וראינו את השפעת הפאות הטבעיות. הפאה מעניקה עוצמה. זו לא סיסמה, זה אמיתי. נותנת להן את האומץ לצאת מהבית, לנשום את החיים, להעריכם ובהמשך להילחם עבורם. הצמה שלך היא העוצמה שלה. אנחנו נפעמים מחדש בכל שנה להיענות של תורמות להגיע ולהירתם למטרה כה חשובה, גם כשמדובר על שיער שהאריכו זמן רב, לעיתים כל חייהן".

אופיר גוטמן, מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל: "הקמפיין המשותף מהווה עבורנו מקור גדול לגאווה בכל שנה, עם נתונים מדהימים. עם ישראל מוכיח שוב ושוב את טוב לבו ואת עמידתו האיתנה לצד אלו הזקוקים לעזרתו. אנו מאמינים כי לכל מותג יש משימה ואפשרות לתת לקהילה, ולכן נמשיך ונשקיע משאבים ומחשבה בעניין".

לתרומות שיער ולקבלת פאה ניתן לפנות לעמותת זכרון מנחם 02-6400800