עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

"לא רק מדבר ומבטיח לפני בחירות" מגי מדינה יו"ר אקים במסר לאשקלונים

מגי מדינה  יו"ר אקים, מנתחת התנהגות.

למי הצבעת בבחירות הקודמות ומדוע?

"כמי שנוטה לימין המפה הפוליטית, וכמי שחוותה יחד עם תושבי העיר את מטחי הרקטות ואת סבבי הלחימה אל מול רצועת עזה, בחרתי בבחירות הקודמות בליכוד ובביבי. האמנתי כי רק הוא יחזיר את הביטחון למדינה ולעיר אשר חוותה זמנים לא קלים. נושא הביטחון היה מהותי ביותר מבחינתי מעבר לנושאים חשובים אחרים".

למי תצביעי בבחירות הקרובות ומדוע?

"אני עדיין מתלבטת מי מהמועמדים יכול לספק את חוסר הביטחון במדינה ואת החינוך הלקוי. אך בטוח שאת ביבי ואת הליכוד לא אבחר הפעם. מבחינתי ביבי והליכוד נכשלו כישלון חרוץ בשמירה על ביטחון העיר והדרום, אני כבר איני נבהלת מאירן ושאר ההפחדות של ביבי. אם מול החמאס הוא לא עמד, מה נשאר? הפקרת הביטחון פוגעת בנפשם של ילדים, אשר נזקקים לסיוע נפשי וטיפול רגשי, אשר עמם אני נפגשת מידי יום. לצערי זוהי מורשתו של ביבי".

מהו לדעתך הנושא החשוב ביותר שהממשלה החדשה אמורה לטפל בו מיד לאחר הבחירות?

"ביטחון וחינוך: הימים והשבועות האחרונים לא מבשרים על בואו של השקט והביטחון, ההיפך הוא הנכון. צה"ל בעמדות המתנה לחינם עד שיעברו הבחירות. החמאס ושאר הארגונים מזנבים בנו יום יום, עוטף עזה הפך למדינה אחרת שהביטחון בה לא מעניין את ביבי ואת הממשלה. וככל הנראה את הקיץ הקרוב נבלה במקלטים ופחות בים.

כמורה לחינוך מיוחד נושא החינוך חשוב לי מאוד. אנו חיים בעידן אחר של שילוב אוכלוסיות וקידום אוכלוסיות מוחלשות יחד עם הכלל. לצערי למרות קיומם של פרויקטים בשילוב מטעם משרד החינוך, בפועל מעט מאוד מתקיים ומפוקח. פועל יוצא שעתידם של הילדים ושילובם בקהילה ובחינוך ראוי נפגע. זה מה שקורה כששר החינוך מפנטז על תיק הביטחון".

מה דעתך על קמפיין הבחירות של המפלגות השונות עד עתה? האם הוא יכל להיות נקי יותר?

"בושה וחרפה, לא מאמינה שנבחרי ציבור שצריכים להוות דוגמא אישית לכלל האוכלוסייה, נוהגים בביזוי וביטויים שמתאימים למחוזות של שוק. המפתיע ביותר שהם עוד בטוחים שכלל אוכלוסייה תקבל את הביזוי, בבליל הביטויים וההשפלות הם פוגעים באוכלוסיות שלמות".

מה המסר שלך לתושבי אשקלון שמתלבטים אם לצאת ולממש את זכותם הדמוקרטית?

"לצאת ולהצביע. אל תבחרו כי משהוא ביקש שתעשו לו טובה, אל תבחרו כי כך אתם רגילים. תחשבו. תחשבו למען העתיד שלכם, מי הבטיח וקיים, מי מסוגל ולא רק מדבר ומבטיח לפני בחירות".