עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

לא משאירים אף אחד מאחור:

 

כ-3,000 משפחות ואזרחים ותיקים קיבלו סיוע לחג הפסח במסגרת פרויקט ׳קמחא דפסחא'

תווי קנייה מוגדלים וחבילות עשירות במצרכים לחג הוענקו למשפחות, תושבים בודדים ואזרחים ותיקים נעדרי תמיכה כלכלית

כמידי שנה, גם השנה עיריית אשקלון החלה את מבצע חלוקת 'קמחא דפסחא', במסגרתו חולקו ליותר מ-3,000 בתי אב, משפחות, תושבים בודדים ואזרחים ותיקים החיים במצוקה כלכלית, תווי קניה לרכישת מצרכי מזון ברשתות מזון בעיר וחבילות עשירות במצרכים לחג.

רכישת תווי הקנייה וחבילות המזון התאפשרה הודות להנהלת העיר ומנהל הרווחה והשירותים החברתיים, הרואים חשיבות עליונה בהגברת החוסן הקהילתי בעיר, יחד עם תרומות של ארגונים שונים, ביניהם: הקרן לידידות, העמותות מלב"י, חל"ב, מיזם לביטחון תזונתי, "הקן המשפחתי", "קנה ובנה", טיפ של חסד ותורמים פרטיים כגון ויקטורי, בנק לאומי, אלון חשמל וגרעין תורני אשקלון.

השנה, הוגדל משמעותית ערך תווי הקניה שניתנו מעיריית אשקלון במסגרת הקמחא דפסחא, ביחס לשנים קודמות מתוך רצון להעניק סיוע שמאפשר קנייה משמעותית בהתאם לצרכי המשפחה או התושב הבודד.

יש לשבח את עבודת הקודש המתבצעת במינהל הרווחה במיוחד בימים שלקראת החג על מנת שכל משפחה באשקלון תוכל להסב לשולחן החג בצורה מכובדת וראויה. ״גם בחג הפסח הזה, אנחנו לא משאירים אף אחד מאחור ופועלים על מנת שכל משפחה ומשפחה באשקלון תוכל לערוך את ליל הסדר כהלכתו וביד רחבה. תודה לכל השותפים והתורמים ושיהיה לכולנו חג פסח כשר ושמח״.

ממינהל רווחה נמסר: ״אנו תקווה שהסיוע הנ"ל יתרום ויאפשר לכל משפחה בעיר לחגוג את החג בשמחה״.