עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

כתב אישום הוגש כנגד המורה שתקף מינית

על פי כתב האישום שהוגש היום (17.11) נגד המורה דרור לוי מבית הספר אמית טכנולוכי, הוא ביצע מעשים מגונים בתלמיד בן 15 בזמן שיעור פרטני. גם כאשר התלמיד ניסה  להתנגד והיכה את המורה כדי לחמוק ממנו, המורה המשיך במעשים המגונים. התלמיד הנסער בכה והתמוטט בבית הספר

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה ביום רביעי השבוע את כתב האישום לבית המשפט המחוזי בב"ש. כנגד מורה בביה"ס באשקלון דרור לוי בן 60 , בגין ביצוע עבירות של מעשים מגונים והטרדה מינית כלפי תלמיד בן 15 בזמן שהות התלמיד בבית הספר.

מכתב האישום עולה שהנאשם מנהל מגמת אומנות לבישול בביה"ס התיכון "אמית טכנולוגי" באשקלון. כאשר התלמיד הנו תלמיד במגמה במסגרת כיתה י'. המגמה ממוקמת בביה"ס במבנה פתוח ובו עמדות בישול שונות.

מכתב האישום עולה כי לוי, פנה בביה"ס אל הקטין והציע לו להכין בשיעור פרטני עמו מאפה תימני מסורתי, וכן לחגוג יחד "חג של תימנים", והקטין נענה לכך בשמחה.

בתאריך 7.11.21 בבוקר, הגיע הקטין לבניין המגמה לשיעור הפרטני, כשהוא מצויד במתכון למאפה שאמו נתנה בידו. סמוך להגעתו, הנאשם לחץ את ידו של הקטין, כאשר הוא מסמן ומסביר לו שהוא מעוניין לקיים עמו מגע מיני.

כתב האישום מפרט כי לוי והתלמיד הקטין נכנסו לאולם המגמה, ושם במהלך הכנת המתכון, הציע לו לוי הצעות בעלות אופי מיני וביצע בו מעשים מגונים.

 

בהמשך, הזמין לוי את הקטין למחסן לסדר מדפים וגם שם ביצע בו מעשים מגונים. כשהתלמיד ניסה לחמוק מלוי ולצאת מהמחסן, כך על פי כתב האישום, הוא דחף את לוי בבטנו ואף הכה אותו באיבר מינו, אך לוי המשיך במעשיו. התלמיד יצא נסער מהמחסן ולאחר מכן ניגש לחבר וסיפר לו את מה שארע, תוך כך שהוא בוכה ומתמוטט בבית הספר.

 

מכתב האישום מתברר, כי לוי אמר לקטין בבית הספר אמירות בעלות אופי מיני גם לפני המפגש הפרטני ובמהלך שנת הלימודים, כשפגש הנאשם בקטין בביה"ס, ניסה לגעת בו.

כתב האישום מייחס ללוי ביצוע מספר עבירות מין בידי אחראי או חסר ישע (מעשים מגונים) והטרדה מינית. הפרקליטות מבקשת לעצור את לוי עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

בתחילת הפרשה, כל תלמידיו לשעבר היו המומים מהאשמות המיוחסות לו. תלמידיו של לוי שבחו אותו, ובוגרים רבים ראו בו מנטור שהיווה מודל לחיים.

מה שחיזק את החשדות כנגד לוי, היו עדויות מצוות בית הספר אמית טכנולוגי, בו הוא עובד. אותם אנשי צוות סיפרו למשטרה כי פגשו בו לאחר שהתרחש האירוע והוא התוודה בפניהם על מה שקרה, כמו כן הם העידו על מצב רוחו באותו הזמן.

 

בחקירתו במשטרה אמר לוי כי נתן לתלמיד "מכה בטוסיק" וכי דחף אותו "מהטוסיק". עוד הוא סיפר כי בשנה שעברה הוא נגע לאותו תלמיד "בבלורית" וברגע שראה שהדבר מפריע לו "מאז לא נגע בו".

לאחר שנאמר לו כי התלמיד טוען שהוא נגע לו באיבר המין, הגיב לוי שיתכן שנגע בו כשלדבריו סילק אותו מהמחסן, אך הדבר נעשה לדבריו "בלי כוונה".

 

בנוסף, בידי המשטרה שיחה מוקלטת בין לוי לבין התלמיד ובה מבקש לוי לדעת האם התלמיד  סיפר  ואף ומזמין את התלמיד לשוב אליו. בשיחה עצמה לוי אומר לתלמיד כי הוא אוהב אותו ומאשר כי נגע באבר מינו, אך לדבריו נעשה הדבר ללא כוונה.

כשהתלמיד שואל את לוי, בשיחה המוקלטת בתיק החקירה האם "שיחק" באיבר מינו ללא כוונה, השיב לוי "כי אתה נגעת בי וגם אמרתי לך אל תשכח שאנו מורה ותלמיד". לאחר מכן באותה שיחה מבקש לוי מהתלמיד לדבר איתו "ולסגור את העניין" ואף מבקש ממנו סליחה.

לקראת סיום השיחה כשהתלמיד אומר ללוי כי הוא נגע בו, אז לוי עונה: "גם אתה נגעת בי".