עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

"כל מה שאני עושה היום זה סוג של תיקון לילדות הלא פשוטה שעברתי, הייתי ילדה עצובה" כוכבת הילדים האהובה נתי הגעתי משתפת רגע לפני ההופעה שלה בגלובוס סנטר אשקלון

כוכבת הילדים האהובה על הילדים וההורים נתי הגעתי הופעתי תגיע ב-9 לאפריל בשעה 12:00 לגלובוס סנטר באשקלון למופע מצחיק, מרתק וחינוכי 

כבר חמש שנים שנתי- עינת מדני מי שמוכרת תחת השם "נתי הגעתי הופעתי" שכבשה את הבמות וגם את ליבם של הזאטוטים וההורים חורשת את הבמות ברחבי הארץ, הלוח שלה עמוס בהופעות, היא מככבת ב–VOD  ובכל ערוצי הזאטוטים בארץ בארה"ב ובאירופה, מוזכרת בנשימה אחת עם כל כוכבי הילדים הגדולים, אז אם חיכיתם לה תדעו שביום שלישי הקרוב – 9.4 היא תגיע למופע מרתק לכל המשפחה. נתי, או בשמה המלא עינת נתי מדני היא כוכבת ילדים אמיתית, כוכבת ילדים של העידן החדש. אינטראקציה נפלאה עם הילדים המשלבת מסרים, ערכים ואישיות כובשת של אומנית יוצרת. השמחה והאופטימיות שממלאות כיום את נתי לא תמיד היו חלק מילדותה, נתי נולדה וגדלה בבת ים, שנייה מבין חמש אחיות לאמא מסורה שעבדה קשה מאוד כדי להחזיק את המשפחה ובצל אב שויתר עליה ועל המשפחה, ונטש את הבית.

מדוע בחרת בעולם הילדים?

"בשבילי לשמח ילדים זו שליחות ואני לגמרי רואה את זה כשליחות, הילדים נותנים לי כוח ואנרגיות, וכשאני חוזרת מהופעה ומקבלת כל כך הרבה אהבה מהילדים ומההורים, אני בעננים. וכל מה שאני עושה היום זה סוג של תיקון בשבילי. תיקון לילדות הלא פשוטה שעברתי, הייתי ילדה עצובה, חייתי בדאגה וחרדה תמידית, יצאתי לעבוד ולעזור מגיל צעיר בפרנסת הבית והילדות שלי הלכה לאיבוד והיום דרך הדמות שלי נתי והאינטראקציה עם הילדים אני מרגישה שאני מגשימה את הילדה שבי, אני מרגישה סוף סוף ילדה אמיתית וזה משהו שאין לו מחיר, קשה להסביר את האושר הזה במילים, אני פשוט מאושרת ממה שאני עושה ונהנית מהדרך ומהיצירה".

יש היום תחרות גדולה, באמת יש מקום לכולם?

"אני חושבת שכל אחד מביא את האמנות שלו לבמה, אני לא מתחרה באף אחד, להיפך הולכת להצגות של אמני ילדים אחרים יחד עם הילדים המתוקים שלי ומפרגנת לכולם. אני הולכת עם האמת שלי ובדרך שלי, ואני חושבת שיש מקום לכל מי שבאמת אוהב ילדים. וילדים הם הקהל הכי אמיתי שיש מבוגרים יכולים לעשות לך הנחות אבל ילדים אם זה לא אמיתי אתה מיד תרגיש את זה, הם יקומו ויילכו, ואני לגמרי מרגישה את האהבה שלהם בכל מקום, בכל דקה. מקדישה תשומת לב לכל  ילד שפונה אליי ובהופעות חשוב לי לדבר לילדים בגובה העיניים וכמובן להעביר ערכים בדרך שבה לא ירגישו שמטיפים להם".

יש לך שני ילדים קטנטנים איך הם מרגישים שאמא מחלקת אהבה לכל הילדים?

"הילדים שלי אגם (בת 7) ואורי (5.5) שותפים להכל. הם הראשונים ששומעים שיר חדש שלי לפני שיוצא, הם מגיעים לחלק מההופעות, עולים לרקוד איתי על הבמה ומצטלמים איתי לפרקים אבל לפעמים יש להם  קושי לראות שאמא מחלקת אהבה לעוד כל כך הרבה ילדים בני גילם גם בהופעות וגם ברחוב כשאנחנו הולכים ופתאום מבקשים להצטלם איתי, אבל מתגברים".

את מרבית שירי המופע, כתבה והלחינה נתי בעצמה, בנוסף היא גם כתבה גם פרקים לסדרה חדשה על חגי ישראל בכיכובה שנקראת "איזה חג לי בגינתי של נתי", עם מיליוני צפיות ביוטיוב: "הסדרה תעלה בVOD  בכל הערוצים בספיישל החגים וגם בערוץ הכוכבים של  YES ובערוץ היוטיוב הרשמי שלי כבר אפשר לצפות בפרק החדש שלי לחנוכה, מצחיק וחינוכי. מאוד חשוב לי להשריש בילדים את המסורת והערכים של החגים שגדלנו עליהם".

מה היעד הבא שלך?

"להופיע בכל היכלי התרבות בארץ גם עם ההצגה החדשה שלי "להציל את הפארק" שהיא הצגה עם מסרים חשובים ועם שחקנים נפלאים, אני גם עובדת בימים אלה על סדרה חדשה שאני כותבת יחד עם אבי דור  כל הזמן אני חושבת על הדבר הבא ומשתדלת להיות תמיד בעשייה, אני נהנית מכל רגע".

נתי עם ילדיה

יש קשיים בדרך?

"צ'רצ'יל אמר שהפסימיסטים רואים קושי בכל הזדמנות והאופטימיים רואים הזדמנות בכל קושי, אני נהנית מהדרך, צומחת ולומדת מכל קושי, מבחינתי אין קיצורי דרך, ואם אתה רוצה להגיע לקומה עשירית אתה צריך לעצור בכל קומה וליהנות מהנוף, כייף לי שזכיתי לעסוק במה שאני באמת אוהבת וזו זכות מבחינתי לשמח ילדים והורים, כי כשהורה רואה את הילד שלו מאושר הוא עצמו מאושר כפליים, התגובות והאהבה העצומה שאני מקבלת מהילדים וההורים שווים הכל".

 

 

ולסיום?

"אני מחכה לכל הילדים המתוקים בגלובוס סנטר ב9.4 בשעה 12:00".