עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

ישראל זיו מתמודד למועצת העיר

לאחר תקופת לבטים ארוכה הכריז השבוע מזכיר סניף מפלגת העבודה באשקלון, ישראל זיו, על ריצה למועצת העיר בבחירות שיתקיימו בסוף החודש הבא * לדבריו: "אצלנו אין חומות פוליטיות בנושאים מוניציפליים והרשימה תהיה מאוד מגוונת"

בתחילה התכוון זיו להתמודד על ראשות העיר אולם בסופו של דבר בעקבות סקר שביצע הוא הבין "כי זה לא הזמן שלי" כלשונו. זיו יתמודד ברשימה עצמאית בשם "בד" בה יהיו חברים וחברות משלל סיעות ורקעים פוליטיים.

ישראל זיו למועצה

במגבלות התקציב שהעומד לרשותו הבין זיו המנוסה כי מקום במועצת העיר היא המשימה אליה הוא מכוון במלוא המרץ. השבוע הוא אומר ל"סטאר": "אני פעיל ציבור יותר מ 40 שנה ובע"ה אמשיך להיות עוד שנים רבות והכל באהבה ובהתנדבות. נכון חשבתי להתמודד לראשות הבנתי מהר שלא כדאי ואז בחרתי לרדת שלב ובלבד שאהיה חלק ממועצת העיר כדיי שאוכל לעשות ולתרום מניסיוני מבפנים".

על השאלה במה הוא מתכוון לעסוק כאשר ייבחר לתפקיד עונה זיו כך: "לא חסר במה לעסוק יש נושאים ותחומים רבים , הנושאים שהם בליבי הם תעסוקה, יצירת מקומות עבודה, מאחורי כל עובד עומדת משפחה העבודה היא לא רק מקור פרנסה, היא בעיקר הכבוד של האדם. אני יודע שרבים המקרים שבהם משפחות מתפרקות בגלל חוסר תעסוקה, יש גם לטפל בדחיפות בתחום התשתיות. בחינוך כי "החינוך " הוא העורק הראשי של החיים עסקים קטנים בארץ בכלל ובאשקלון בפרט נסגרים בשל קשיים חשוב לתמוך בהם ולאפשר להם להתקיים בכבוד. העסקים הקטנים הם המנוע לצמיחה ויש לתת להם תנופה. איכות חיים וביטחון אישי לכל אזרח ותושב בכל מקום וכל שכונה".

עוד הוסיף זיו: "אצלנו אין חומות פוליטיות בנושאים מוניציפליים והרשימה תהיה מאוד מגוונת אני פונה ומבקש מכל התושבים לתמוך ברשימה בראשותי. נייצג את כל הציבור בלי שום קשר לדעה כזו או אחרת. בעיר כולם שווים. לפני שבוע התחילה שנת חינוך חדשה

אני מאחל לתלמידים ולמחנכים שנת חינוך טובה ומוצלחת, ביום שני נתחיל שנה חדשה אני מאחל לכולם שנה טובה ומתוקה שנה שבה נדע לכבד ולפרגן אחד לשני".