עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

יום שבתון באשקלון והכיף שבו

יום הבוחר באשקלון והתושבים יצאו בהמוניהם למתחמי הבילוי ליהנות מיום השבתון שניתן להם. השאלה מי החליט לממש את זכותו הדמוקרטית ומה הבחירה שלו  בקלפי. או מי החליט שלא להצביע כלל, לא ניתן לדעת. אבל מה שבטוח זה שהתושבים האשקלונים החליטו ליהנות מהשמש הקופחת ומבילוי במגוון מתחמים ברחבי העיר.

קלפי בי"ס בית יחזקאל צילום: טל בן אלישע

הפתיחה החגיגית של חופי הרחצה היא היום. כאשר אינספור מגבות על החול של רוחצים נלהבים, המשתוקקים לקבל את פס השיזוף הראשון לקיץ. וכן גם מתחם המרינה-מול היה גדוש בהורים, ילדים וסבים וסבתות שנהנים מסיבוב רגלי ומשקה קר. החניות במרינה כצפוי מלאות עד אפס מקום והמסעדות בתפוסה מלאה עם רשימת המתנה לא נגמרת. לילדים הוצבו דוכני פופקורן, "שיערות סבתא". דוכני יצירה בגבס וטרמפולינת.

יצירות בגבס

 

 

נכון לשעה 12:00 בצהריים אחוז ההצבעה עמד על 24.5.  לעומת זאת בבחירות הקודמות בשנת 2015 אחוז ההצבעה לאותה שעה עמד על 26.9 אחוזים.

בין המטיילים יש את רעות(26), עובדת כמזכירת קלפי באשקלון: "אני מטעם הליכוד, הם משקיעים הרבה כסף בנציגים שלהם. הביאו לנו כריכים ומים מינרלים. לכל השאר לא הביאו", "אנחנו הולכים להישאר פה עד השעות הקטנות של הלילה לספור את הקולות".

מלבי סטריט. פרווה, טבעוני ושמנת

עד שהתוצאות יגיעו ויוחלט על ראש הממשלה הבא של מדינת ישראל לנו נותר ליהנות מהחופש של פעם בארבע שנים על חשבון המדינה כדי לטייל, לנקות והכי חשוב להצביע להשפיע על העתיד שלנו.

חנות eight במרינה

טרמפולינות לילדים