עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

יוזמה אשקלונית: עמותה למען חיילים בודדים בישראל

רב-סרן יוסי וקנין

מאחורי היוזמה עומד רס"ן במיל' יוסי וקנין, שכבר איתר בית עבור החיילים והחל בגיוס תרומות – "זה מבחינתי המעט שאנו יכולים לעשות למען לחיילים היקרים שלנו, שהשאירו משפחות מאחור בחו"ל והתגייסו כדי להגן על כולנו"

יוזמה אשקלונית ברוכה יצאה השבוע לדרך עם הקמת עמותת 'הבית העוטף – למען חיילים בודדים בישראל'.

הרוח החיה מאחורי היוזמה הוא יוסי וקנין, תושב אשקלון, רס"ן במילואים, שנחשף לנושא במהלך שירותו הצבאי והחליט להרים את הכפפה ולהקים באשקלון בית עבור חיילים בודדים מכל רחבי הארץ.

 

"הקמת העמותה היא סוג של הגשמת חלום עבורי", אומר יוסי. "במהלך שירותי הצבאי כרס"ן במילואים, נחשפתי לא פעם למצוקת החיילים הבודדים, והחלטתי להרים את הכפפה. גייסתי חברות וחברים יקרים – רחל וינטר, לבנת ורון, סיגלית קיטרו, סיגלית אבן חיים, טלי זעירא, אבי שירי, ואורית אלדבח, שנרתמו אף הם ליוזמה, ובשבוע שעבר קיבלנו בשעה טובה את תעודת רישומה של העמותה, איתרנו בית באשקלון עבור החיילים הבודדים וכבר התחלנו לגייס ציוד על מנת לאבזר את הבית בפריטים חיוניים".

 

יוסי כבר מסמן את היעד המרכזי של העמותה לשנים הבאות – הקמת קומפלקס למען החיילים הבודדים, מקום שיהיה מסוגל לארח בו זמנית עשרות חיילים בודדים, בתנאים הטובים ביותר שניתן יהיה להעניק להם.

בימים אלו מגייסים חברי העמותה תרומות כספיות, ציוד ואנשי מקצוע על מנת לאפשר את פתיחת הבית וקליטת החיילים הראשונים. "אני משוכנע שהציבור יחבק את החיילים הבודדים ויסייע לנו להרים את הפרוייקט המשמעותי הזה.

 

אם יש לכם ריהוט או מוצרי חשמל במצב טוב, אם אתם בעלי מקצוע שיכולים לתרום מזמנכם עבורנו לטובת תחזוקת הבית, אתם מוזמנים לפנות אליי. שנית, אנחנו זקוקים גם לתרומה כספית כדי לשלם את דמי השכירות, וההוצאות השוטפות הנדרשות לטובת תחזוקת הבית והכלכלה. "זה מבחינתי המעט שאנו יכולים לעשות למען לחיילים היקרים שלנו, שהשאירו משפחות מאחור בחו"ל או מתמודדים עם קשיים בתוך המשפחה, והתגייסו כדי להגן על כולנו".