עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

טענות להתנהלות גרוטסקית מצד העירייה: שלחה "מסמך מזויף" והגישה עליו תלונה במשטרה

עיריית אשקלון

בעירייה טענו כי מסמך שהוגש על ידי עו"ד תמר קידר לוועדת הבחירות המרכזית בנוגע להוצאות העירייה על פייסבוק הוא מסמך מזויף ומיהרו להגיש תלונה במשטרה. אלא שכעת מתברר כי המסמך לא זויף ונשלח על ידי העירייה בעצמה. קידר מתכוונת להגיש תביעת דיבה נגד ראש העירייה ועוזרו האישי

לפני כחודש הכריע יו"ר ועדת הבחירות המרכזית בעניין העתירה נגד מימון הפייסבוק הפרטי של ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם,  על ידי העירייה. כזכור, עתירה שהגישה עו"ד תמר קידר בנושא השילוט העירוני עליו מופיע שמו של ראש העירייה, הביאה את העירייה לחשוף את הסכומים שהיא משלמת עבור פרסום עירוני וכן עבור תחזוקת דפי הפייסבוק של העירייה ושל העומד בראשה. על פי התצהיר שהגיש ראש העירייה, תומר גלאם, ההוצאה על שילוט עירוני הסתכם למעלה ממיליון וחצי ש"ח בשלוש השנים האחרונות על פי החלוקה: כתשע מאות אלף ש"ח בשנת 2019 עבור 3,900 שלטים. כשבע מאות אלף ש"ח בשנת 2018 עבור 4,500 שלטים. כ-49 אלף ש"ח בשנת 2017, אז נעשה שימוש רק ב-163 בילבורדים (שלטי חוצות גדולים).   מאחר והעתירה של קידר עסקה בשלטים בהם מופיע שמו של גלאם, אז על פי התצהיר רק על 959 שלטים מתוך 8,554 שלטים בשלוש השנים האחרונות הופיע שמו של תומר גלאם, מה שמהווה 11% מסך השלטים. עוד צוין בתצהיר כי רובם המוחלט של השלטים שנשאו את שמו של גלאם היו שלטי ברכה לאירועים מיוחדים כמו חגי ישראל, פתיחת שנת הלימודים וכו' וכי הברכה הופיע גם בשמם של חברי המועצה. עוד צוין כי ההוצאות על השילוט הזה של הברכות, היה מוצא גם כך כי בכל אופן העירייה הייתה מפרסמת ברכות. בנוגע לרשתות החברתיות נכתב בתצהיר כי העירייה מנהלת את הקשר עם התושבים באמצעות הרשתות כדוגמת: יוטיוב, פייסבוק ואינסטגרם. מבין המדיות הללו, מנהלת העירייה שני עמודי פייסבוק: האחד הוא עמוד רמשי של העירייה והשני הוא עמוד פייסבוק של ראש העירייה.

לדברי גלאם, בשני העמודים מפורסמות הודעות שוטפות הקשורות לקשר עם התושב, אירועים שונים ועדכונים בין היתר בימי לחימה. "לאור העובדה כי בחירת ראש עירייה הנה בחירה פרסונאלית, אישית וישירה, הוכח כי התושבים רואים בראש העירייה כתובת לכל פניה ועל כן פלטפורמת עמוד ראש העירייה מתוחזקת במקביל לעמוד העירייה הרשמי", נכתב. את ניהול הרשתות החברתיות וקידום הפוסטים מבצעת חברה חיצונית עבור תשלום של 10 אלף ש"ח בחודש בנוסף ל-5 אלף ש"ח עבור קידום ממומן של פוסטים. עיריית אשקלון לא תפרסם מודעות ושלטי חוצות בהם מופיע שמו של ראש העירייה, תומר גלאם. כך קבע יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט העליון חנן מלצר. הוא קבע גם כי דף הפייסבוק של תומר גלאם ישמש את העירייה ולא ניתן יהיה לעשות בו שימוש במהלך מערכת הבחירות הבאה. זה החל בעתירה שהגיש תושב העיר שלמה סויסה באמצעות עו"ד תמר קידר נגד שלטים עירוניים על ביצוע עבודות, תקציב עירייה וכו' ששמו של ראש העירייה, תומר גלאם מתנוסס עליהם. העותרים טענו כי הדבר מייחס לראש העירייה פעולות שמבצעת העירייה מתקציבה וכי הדבר מקבע את מעמדו של ראש העירייה בעיני הציבור, דבר שמקנה לו יתרון מול מתחריו בבחירות. השופט המחוזי אליהו ביתן, יו"ר ועדת הבחירות האזורית קיבל את העתירה ואסר על העירייה לעשות זאת וכתב בהחלטתו, "הצפת העיר בשלטים מטעם העירייה עליהם מתנוסס שמו של ראש העירייה, מעוררת אי נוחות רבה, וכדברי כב' השופט רובינשטיין, מתאימה למשטרים אחרים. אין בכך כל צורך ציבורי וככלל יש להימנע מכך". בעקבות זאת נמחק שמו של ראש העירייה משלטים קיימים.

בעקבות ההחלטה הגישה העירייה ערעור ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית, ערעור שאליו הצטרף גם מרכז השלטון המקומי, בשל ההשלכות הארציות של ההחלטה הזאת. בעירייה טענו כי אין מדובר בפרסומי תעמולה, אלא בשלטים שנועדו לספק מידע חיוני לציבור, וכי הדבר נעשה ברשויות מקומיות רבות בארץ וטענו גם כי מרחק הזמן ממועד הבחירות מלמד כי הדבר לא נעשה לצורכי תעמולה. מרכז השלטון המקומי שכאמור הצטרף לערעור טען כי יש לאפשר לנבחרי ציבור ברשויות המקומיות לפרסם מידע אינפורמטיבי וברכות לציבור מעת לעת בשמם, ככל שהפרסומים או הברכות מותאמים לתקופה. וכי אין בפרסום כזה "משום מיתוג של נבחר ציבור, שכן הוא הזרוע המבצעת של הרשות בהתאם לדין, אשר נבחר בבחירות ישירות, ונושא בכל האחריות לנעשה ברשות המקומית", נכתב.                                                                                                          השופט חנן מלצר דחה את הערעור וכתב כי ככלל  "אין לכרוך את שמו של ראש הרשות עם פעולותיה של הרשות בפרסומים המופצים
מטעמה" והבהיר: "בהחלטה מתאריך 31.03.2019 ,קבע יו"ר ועדת הבחירות האזורית כי הכללת שמו ותוארו של ראש העיריה על-גבי השלטים נעשתה ללא תכלית אינפורמטיבית מתקבלת על הדעת, ומכאן שנתון זה נועד להגשים בעיקר מטרות פוליטיות-תעמולתיות של ראש העיר.

ההכרעה הייתה מהדהדת ועשתה גלים בכל רחבי הארץ. נקבע כי העירייה לא תממן עוד דפי פייסבוק פרטיים וכי הדף של גלאם יהפוך להיות עירוני. במסגרת ההליכים בעתירה שהוגשה על ידי שלמה סויסה באמצעות עו"ד תמר קידר הצהיר ראש העירייה כי מימון דף הפייסבוק הסתכם בסכום של 180 אלף שקלים. אלא שבמהלך הדיונים הוגש מסמך על ידי העותרים, ולפיו הוצאות מימון הפרסום בפייסבוק הינן בסכומים של 700 אלף שקל. הם טענו כי המסמך התקבל אצלם מידי גורם שביקש להישאר בעילום שם ולבסוף התברר כחבר מועצת העיר רמי סופר. בעירייה טענו כי הם עמדו המומים אל מול הנתון והחלו בבדיקה של המסמך, והבדיקה שלהם העלתה שמדובר במסמך אשר אינו תואם את המסמכים המצויים בספרי עיריית אשקלון, וכי הסכומים הנקובים בו גבוהים באופן מהותי מאלו המופיעים בספרי העירייה.

בשלב הזה עלה החשד של גורמים מקצועיים בעיריית אשקלון שהמסמך זויף במטרה להטעות את ועדת הבחירות הארצית והיושב בראשה השופט חנן מלצר תוך כדי שיבוש הליכי המשפט לכאורה. בשל כך הגישה עיריית אשקלון תלונה רשמית במשטרת ישראל, ובעירייה קיוו כי המשטרה תזמן גורמים שונים להעיד בנושא ותגלה מה האמת. אלא שבמהלך ישיבת המועצה טען רמי סופר כי קיבל את המסמך באופן רשמי מהעירייה, "זה המייל מחופית גולן", נופף סופר בדף בידו, "אני לא יודע מי היא. מי הולך למשטרה? אני הולך למשטרה. אני אוכיח לכם מי זה רמי סופר. זה הדף שקיבלתי ממנכ"לית העירייה ומראש העיר. בעקבות הטענות של סופר נעשו בדיקות נוספות בעירייה ואז התברר: "המסמך המזויף" אכן נשלח על ידי העירייה לרמי סופר. גורם בכיר בעירייה אישר כי אכן לא מדובר במסמך מזויף, אלא במסמך שהופק באמצעות חברה חיצונית, "ובכל מקרה הסכומים אינם נכונים", הדגיש.

 

להלן התייחסותה של עו"ד קידר לתלונה של עיריית אשקלון נגד מרשה, ד"ר שלמה סויסה:

בניגוד לטענות השקריות של העירייה, שנתמכו בהודעה לעיתונות מופרכת וכוזבת, המסמך שהוגש על ידי ד"ר שלמה סויסה, הועבר אליו מיו"ר ועדת הביקורת מר רמי סופר, שקיבלו כדין ממנכ"לית העירייה ועל רקע הליך משפטי. אין ספק כי דר' סויסה הגיש כדין ובהתאם לחובתו את המסמך ליו"ר ועדת הבחירות, השופט מלצר. כזכור, ביום 12.12.19 הוגשה ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית כבוד השופט מלצר, בקשה להוספת ראיות על ידי, מרשי ד"ר שלמה סויסה העותר בתיק תר"מ 1/22 נגד תומר גלאם ועיריית אשקלון. העירייה המתינה עד למתן ההחלטה של כבוד השופט מלצר,  ורק אז הגישה באמצעות מי מטעמה, תלונה במשטרת ישראל לפיה מרשי ו/או מי מטעמו הגישו מסמך מזויף ו/או שיבשו הליכי משפט, בהגשת הראיות הנוספות הנ"ל. מדובר בתלונה שהינה תלונת שווא, כוזבת שנועדה ליצור ספין. הספין נועד להסיט מגלאם את הביקורת הציבורית בעקבות החלטת יו"ר ועדת הבחירות. השופט מלצר קבע במפורש שגלאם השתמש בכספי ציבור כדי לעשות תעמולה על חשבון הציבור ואף קיבל את עתירת מרשי, לאסור על עיריית אשקלון לממן דף פייסבוק פרטי. בלית ברירה, זה גרם לתומר גלאם להצהיר שהדף הפרטי שלו יהיה שייך לעירייה מכאן והלאה ולא יעשה בדף שימוש פוליטי.

כפי שציינתי בעבר, המסמך שהוגש על ידי דר סויסה אינו מזויף וכי התקבל ממקור בעיריית אשקלון. כעת אני יכולה לגלות ולהודיע, כי מי שהעביר את המסמך הינו מר רמי סופר, יו"ר ועדת הביקורת בעיריית אשקלון. מר סופר ציין בפני מרשי, כי מסמך זה, הינו אותנטי וכי הוא התקבל לרשותו מאת מנכ"לית עיריית אשקלון. כמו כן, הבהיר מר סופר כי במסגרת עתירה מנהלית שהגיש נגד העירייה, לקבלת מסמכים / חשבוניות / קבלות וכיו"ב מתוקף תפקידו כיו"ר הועדה ו/או חבר מועצה – הצהירה העירייה בפני בית המשפט בהליך זה, כי כל החומר כבר הועבר למר סופר וגם למשרד הפנים. כלומר, מדובר במסמך של העירייה עצמה שהיא הצהירה על נכונותו בבית משפט. מכאן שגם טענתה השקרית הנוספת של העירייה לפיה המסמך התקבל שלא כדין, הופרכה. מר סופר הוא זה שהעביר את המסמך שהוגש על ידי מרשי ליו"ר ועדת הבחירות, וזאת בעקבות חשיפתו לתצהיר שהגיש מר גלאם, ומשנוכח סופר כי קיימות סתירות מהותיות בין המוצהר על ידי גלאם, למסמכים והמידע שהתקבל ממנכ"לית העירייה.

 

לפיכך, הריני להודיע כי ככל שעירית אשקלון לא תעמיד בפני הרשות החוקרת את העובדות המדויקות (שהיו ידועות לה מלכתחילה עוד במועד הגשת התלונה לפיה אין מדובר במסמך מזויף), וככל שלא תחזור בה, תתנצל בפני מרשי,  ותפצה אותו על הפצת לשון הרע נגדו, תוך 3 ימים מהיום,  תוגש נגד כל המעורבים בתלונה הכוזבת תביעת דיבה. אדגיש, אין בכך, כדי לשלול מאת מרשי, את האמצעים החוקיים שבידיו, כדי לפעול נגד כל המעורבים אשר ניצלו את המשטרה כדי לעשות ספין פוליטי, פחדני ובזוי. מרשי יפעל מול הרשות  החוקרת בדרישה לבדוק ולבחון עד תום את האשמות השווא שהופנו כלפיו, ולהעמיד לדין, את כל המעלילים בזדון , על עבירה של הגשת תלונה כוזבת למשטרה ועבירה של לשון הרע. מבלי לפגוע באמור לעיל, יובהר כי ככל שנעשה שימוש או ניצול כלשהו של כספי ציבור לטובת קידום ותעמולת הבחירות של תומר גלאם, החל מחודש פברואר 18 ועד סוף אוקטובר 18 – תקופה שהעירייה עצמה מודה שצו בית משפט חל על גלאם ועליה, הרי שזו עבירה פלילית לכל דבר ועניין ועילה לחיוב אישי. על כן, אני מבקשת בשם השקיפות, שעיריית אשקלון תציג בפני הציבור את ההוצאות במלואן ולא תנסה לחסות תחת "איפול חקירה" שיזמה, כדי לטייח מידע חיוני.

בישיבת מועצה שתקיימה בתאריך ה-06.01.2020 טען חבר המועצה רמי סופר כי בפיו "דברים קשים" על העירייה. בראיון בלעדי שנתן השבוע בביתו לעיתון 'סטאר', הסביר רמי סופר מדוע העביר את המסמך לד"ר שלמה סויסה:              

"כאיש ציבור שהיה סגן ראש העיר, אני מצפה מראש העירייה וממנכ"לית העירייה וכל עובדי העירייה לעבוד ביושרה, כי הם לא פחות ממני מייצגים את הציבור. אני במצב מאוד קשה בריאותי, ואף אחד לא פנה אליי ולא הגיע ולא שאל לשלומי. למרות זאת אני מהבית מנסה לעשות את עבודתי נאמנה. אני שמונה חודשים מבקש לקבל מסמכים מהעירייה, וכשאני מקבל חומרים, אני רוצה לראות בזה דבר ראוי ואמיתי. כשאני רואה שבעתירה מול שופט העליון חנן מלצר מוסרים חומר בעניין הפייסבוק, ואני מחזיק בטופס שמראה אחרת, אז אני, כאיש ציבור, חייב למסור את הטופס. זאת חובתי. אבל אז הם אומרים ‘רמי סופר שקרן’, ‘רמי סופר זייף מסמך’, והגישו תלונה במשטרה".                                                                                                 סופר רומז כי בקרוב המשטרה תיכנס לעובי הקורה, "בקרוב נעשה מעשה שאף אחד לא עשה, ויאספו את כל המסמכים מהעירייה. עד היום עשיתי הכול בשקט… החומר הזה לא ישב בבית, ויש מהלכים קשים, ומי שצריך להרגיש את המכה ירגיש אותה… יש לי חומרים קשים על העירייה, והם יצאו לאור, ואני מנוע מלדבר. מישהו יאכל את הכובע… יש לי כרגע חומרים שהייתי בתוך העירייה ואני לא סתם מדבר. אני ישבתי שם כסגן ראש העיר ועשיתי עבודה נקייה. אני מגיש מסמכים למקום הכי נכון ואמשיך להגיש את המסמכים בישיבת המועצה".

אחרי שנטען כי המסמך מזויף, הגיע רמי סופר לראשונה לישיבת המועצה  כדיי להוכיח שמדובר במסמך לא מזויף. הוא עשה זאת משום שנוצרה פגיעה בשמו הטוב, בכך שטענו כי המסמך שהוא נתן לד"ר שלמה סויסה שקרי ומזויף. רמי סופר לקח את זה מאוד קשה, ולמרות מצבו הבריאותי הרעועה הוא הגיע למועצה ואמר את דברו בצורה חד משמעית. כאשר רמי הגיש שאילתא בנושא: "איך יתכן שאת המסמך המזויף שלחה מנכ"לית העירייה לחבר מועצה לאחר בקשתו של חבר המועצה מראש העיר לקבל את המסמך לעיון?" העירייה ענתה לו כי החומר נמצא "בחקירה משטרתית". ואז המשיך רמי בשאלה קטנה:

 

ינואר – פברואר 2018 – חשבונית מספר 400035 סכום של 46800 שקלים.

ינואר-פברואר 2018– חשבונית מספר 400036 סכום של 93600 שקלים.

מרץ – 2018 – חשבונית מספר 400041 – סכום של 70200 שקלים.

מאי-2018 חשבונית מספר 400045 סכום של 23400 שקלים.

מאי 2018 חשבונית מספר 400047 על סכום של 23400 שקלים.

החודשים, מספרי החשבוניות והסכומים הנקובים הם התשלומים שהוציאה העירייה על ניהל דף הפייסבוק של תומר גלאם, כפי שקיבל אותם רמי סופר בעצמו מטעם מנכ"לית עיריית אשקלון. למרות שמדובר במספרים חלקיים, בחישוב מהיר כבר ניתן לראות כי סכום ההוצאות על דף ה'פייסבוק' של גלאם הם מעבר ל-180 אלף, הסכום אותו טוענת העירייה כי שילמה עבור ניהול הדף של ראש העיר.  לחומרים האלו נחשפנו כאשר ביקרנו בביתו של רמי סופר, אשר הוציא קלסר מלא ובו חומרים רבים. סופר שלף דף אחד בלבד מתוך הקלסר, אך סירב לתת לנו לצלם או לקחת חלק מהחומרים הנ"ל. כל הנתונים שנגלו לפנינו נראו אותנטיים, תוך כדי שיחה פנים אל פנים עם רמי סופר. קיבלנו את הרושם ממנו כי אין לו מה להסתיר אך בינתיים הוא מנוע מלדבר או לחשוף מסמכים נוספים שיש לרשותו. העירייה לעומת זאת, הגיבה כך: "איננו מגיבים על נושאים משפטיים בתקשורת. נעביר תגובתנו לפונה, כמקובל." סופר טוען כי אם העירייה לא מקבלת את הנתונים האלו שהם בעצמם שלחו לו, אז שימציאו מספרי חשבוניות מקוריות עם סכומים אחרים.

לאחר שהציג סופר את המספרים האמתיים בפני חברי המועצה, החליט יו"ר המועצה מישל בוסקילה לסגור את הישיבה. "מה שעשו בישיבת המועצה זה ביזיון, ‘אני סוגר את הישיבה’, סופר השיב אש: "מי אתה, בוסקילה, שתסגור את הישיבה? שנה שאני לא מגיע לשם, אני אדם שנפגע בתפקיד סגן ראש העיר ונפצעתי מרקטה. במקום לחבק אותי, אתה מקבל סטירה לפנים. זה לא ראוי לחברי המועצה ולא מכבד אותם ובטח לא ליו"ר שדופק בפטיש".סופר אומר כי כעת, כשבעירייה מודים שהמסמך לא מזויף, הוא מצפה שיתנצלו בפניו על כך, "שירימו טלפון לרמי סופר ויגידו ‘טעינו’. לא יכול להיות שמתנהגים עם חבר מועצה שנבחר באלפי קולות ומתנהגים אליו בצורה כזאת. אם ככה העירייה מתנהגת מה יגיד האזרח הפשוט?".

כתבנו ביקש מרמי סופר חומרים נוספים שיכולים לזעזע את בניין העירייה אך הוא התנגד בכל תוקף ואמר כי ההמשך יבוא…

ההודעה היא הוצאת דיבה""

עו"ד תמר קידר, שהגישה לוועדת הבחירות את המסמך, טוענת כי מאחורי הגשת התלונה במשטרה עמד ניסיון להסיח את דעת הציבור מהחלטת השופט מלצר, "אני ידעתי מההתחלה שהמסמך לא מזויף, הם גם ידעו שהוא לא מזויף, ואני חושבת שהעובדה שהם הגישו את התלונה מיד לאחר קבלת ההחלטה על ידי השופט מלצר מגלה שהכוונה שלהם לא הייתה בבירור של הדברים", אומרת קידר, "כי היה אפשר לפנות אליי ולשאול אותי מה מקור הדברים. אפשר היה לנסות ולבחון טוב טוב לפני הגשת התלונה, האם היא נשלחה על ידי מישהו מתישהו. אפשר היה לפני הגשת התלונה לבדוק את העובדות, ובוודאי שלאחר שהתלונה הוגשה לא היה מקום לכתוב ולהכריז כאילו זאת פעם שנייה שמוגש מסמך מזויף לוועדת הבחירות".                                 קידר אומרת כי בעקבות הפרסומים של העירייה שמה נפגע, ולכן היא מתכוונת להגיש תביעה נגד ראש העירייה בעצמו, עוזרו אישי, מנכ"לית העירייה וכן סגנית דוברת העירייה, "ההודעה של הדוברות מיום 18.12 היא הוצאת דיבה", קובעת קידר, "היא נועדה לפגוע בי ובלקוח שלי, והיא פגעה בפועל בי ובלקוח שלי. מאחר שהאנשים הם מקורבים לעירייה ולראש העיר, העלו פוסטים בפייסבוק והפיצו את הפייק ניוז הזה לכל רואה. הפגיעה היא כזאת שלעולם לא תתוקן. דבר ראשון, אני כן אדרוש התנצלות ואדרוש פרסום וחזרה מהדברים שנאמרו. מה גם שהוסיפו חטא על פשע ונטען שאני רודפת את ראש העיר באופן אישי. זה לא נכון, אני והלקוח שלי פועלים למען הציבור, לא נעשה דבר כדי לפגוע. אני דורשת שבכל מקום שבו הדברים פורסמו יהיה ברור שהעירייה חוזרת בה מהטענות, היא מתנצלת ומבקשת סליחה, ואני אדרוש פיצוי, עדיין לא החלטתי מה גובהו. ואם לא, בכוונתי להגיש תביעת דיבה כנגד כל המעורבים. המעורבים הם: תומר גלאם, מרקו סויסה, מנכ"לית העירייה ומי שהפיצה את ההודעה, דנה מהדוברות. לא יכול להיות שהעירייה תפעל באופן כל כך שערורייתי כדי להכפיש אנשים שבאו לעבוד למען הציבור ומי שאחראי יישא באחריות".

 

ביום שלישי השבוע תמר קידר יצאה בהצהרה הבאה:

"הבוקר נשלח מכתב התראה בטרם הגשת תביעת דיבה, לכל המעורבים בהפצת לשון הרע נגדי ונגד מרשי: כלומר פרסומים שבהם נטען שהמסמך שהוגש לשופט בית המשפט העליון השופט מלצר הנכבד, יו"ר ועדת הבחירות המרכזית מיום 12.12.19 זויף וכי נעשה כן במטרה להטעות את כבוד השופט מלצר. חשוב להדגיש כי הנמען של המכתב אינה עיריית אשקלון ואין בכוונת מרשי או בכוונתי לתבוע את העירייה אלא רק את האנשים אשר פעלו שלא במסגרת הגדרת התפקיד שלהם, בהפצת לשון הרע, בכוונת מכוון ומתוך רצון ליצור ספין עיתונאי באותו יום שבו ניתנה ההחלטה התקדימית על ידי יו"ר הועדה . הנמענים הינם: תומר גלאם, מרקו סויסה, אירית נתן, אושרה צרויה ודנה גרינבלט. אנו דורשים התנצלות וחזרה מהדברים שפורסמו. לגבי התביעה לפיצוי, לפנים משורת הדין, הצעתי לנמענים לנקוט בהליך גישור בעניין זה, אשר לדעתי יהיה לטובת ולתועלת הצדדים כולם ואני תמיד מוכנה לפשרה מחוץ לבית משפט, למרות כל  הכאב והצער הרב שנגרמו לי כתוצאה מהפרסומים המכוערים הללו. מצד שני איני יכולה להמשיך להסכים למצב הלא ראוי בלשון המעטה שבו מנצלים את משטרת ישראל כדי לתקוף ולפגוע במי שפועל למן טוהר המידות וסדרי מנהל תקינים. התנהלות העירייה בעניין זה הייתה שערורייתית. העדר שקיפות ותלונות כוזבות במשטרה, והטלת מלוא כובד משקל העירייה על עיתונאים ובעלי אתרים, ולחייבם לפרסם דברי בלע מטעמים זרים הינם דברים שצריכים לעבור מהעולם הזה. אני מקווה שהמקרה שלי, ישמש תמרור אזהרה לכל אלו שרצים לשתף הודעות לעיתונות שיוצאות מדוברות העירייה. לצערי, ככל הנראה, ניסיון העבר מלמד כי רק פסיקת הוצאות משמעותית תרתיע אותם בעתיד".