עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

חמ"ד תורני 'נווה ציון' זכה בפרס החינוך הארצי

הוועדה העניקה את הפרס לחמ"ד תורני "נווה ציון" על הצטיינות בהובלה ובהטעמה של ערכי החמ"ד: 'ללמוד וללמד באהבה'

חמ"ד תורני בנים "נווה ציון" זכה בפרס החינוך הארצי לחמ"ד לשנת תשפ"ב, על הצטיינות בהובלה ובהטעמה של ערכי החמ"ד: 'ללמוד וללמד באהבה'.

בית הספר 'נווה ציון' שיקף לוועדה את הובלתו החינוכית בכמה מישורים: החל מללמוד וללמד באהבה, עד הטמעת ערכי אהבת התורה וטיפוח מידות וערכים מתוך הכרה והזדהות. פיתוח מצוינות והעצמת מנהיגות צעירה בכל התחומים דרך פדגוגיה חדשנית של מודל "הכיתה כנבחרת" בה התלמידים לומדים ומלמדים ותורמים לכלל בשותפות ובאחריות.

כמו כן, התלמידים פעילים בכל הנעשה בבית החינוך דרך יוזמות שונות כאשר גולת הכותרת היא לימוד בבית המדרש מידי יום ביומו על ידי התלמידים. וכל זאת מתוך האמונה האישית בכל תלמיד וההצמחה וההעצמה לכדי מצוינות ומיצוי יכולותיו.

כזכור, לפני כשבוע ועדת הפרס למוסדות חינוך של מחוז הדרום במשרד החינוך קבעה שבית הספר 'הראל' וגן חמ"ד 'כלנית' זכו בפרס החינוך המוסדי המוענק מידי שנה למוסדות חינוך מצטיינים ופורצי דרך.

זכיות אלו מצטרפות לשורת הישגים היסטוריים של מערכת החינוך העירונית המקדמת מצוינות לימודית לצד מצוינות ערכית.

ראש מנהל חינוך, יובל זוזוט: "כבוד רב למערכת החינוך העירונית שלנו. אני מברך את מנהל בית הספר, הצוות החינוכי והתלמידים היקרים שלנו על הזכייה בפרס המעיד על ערכיות מהמעלה הראשונה, ההתמדה והנחישות ועל הדרך. נמשיך לפעול בהתאם לחזון החינוכי העירוני שמקדם ראש העיר ולהביא את מערכת החינוך העירונית שלנו להישגים נוספים הן ברמה המחוזית והן הארצית תוך  הטמעת ערכי המצוינות הלימודית לצד ערכי המצוינות החברתית ומתן שוויון הזדמנויות לכולם."

 

 

מנהל חמ"ד תרני הרב שריה דחוח הלוי: "ראשית ברצוני להודות לבורא עולם על כל הטוב! ולמשפחת "נווה ציון" שהכל זה שלהם! לצוות המורים, למלמדים, למחנכות ולעובדי המנהלה על השותפות והנתינה למען ילדי ישראל. להורים היקרים השותפים לדרך על האמון והאמונה לאורך כל הדרך ואחרונים חביבים לתלמידים האהובים שמגיע להם! תודה למפקחת ביה"ס הגב' אביה וורטנשלג ולמחמ"ד מר דוד חטואל על האמון והתמיכה מכל הלב! תודה למינהל החינוך, לעומד בראשם מר יובל זוזט ומנהלת האגף לחינוך יסודי הגב' סוזי לויאן על הובלה ודחיפה של מצוינות בביה"ס בפרט ובעיר בכלל ומעל כולם לראש העיר היקר מר תומר גלאם המצעיד את העיר ביד רמה!"