עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

חיים ביבס במשל"ט הקורונה האשקלוני

ביבס וגלאם (צילום: דוברות עיריית אשקלון)

יו"ר מרכז השלטון המקומי ביקר באשקלון, פקד את משל"ט הקורונה וקיבל סקירה מקיפה על מאמצי הרשות למניעת התפשטות הנגיף • ביבס: "מרכז השלטון המקומי עומד לשירותו ובמאמצים משותפים נצליח להפחית את התחלואה, ולהסיר את הסגר הלילי מהשכונות בהמשך"

 

 

יו"ר מרכז השלטון המקומי וראש עיריית מודיעין-מכבים-רעות, חיים ביבס, הגיע השבוע לביקור בעיריית אשקלון ולפגישת עבודה במשל"ט הקורונה שהוקם בימים האחרונים על ידי ראש העיר, תומר גלאם, על רקע העלייה בנתוני התחלואה בעיר.

 

ראש העיר וראשי המכלולים הציגו בפני ביבס את תוכנית העבודה המפורטת שכוללת את מאמצי הרשות למניעת התפשטות הנגיף, בהם מאמץ האכיפה המוגבר, הכולל אכיפת חבישת מסיכות במרחב הציבורי, אכיפת התו הסגול בכל בתי העסק בעיר, אכיפת קיום הוראות הבידוד; מאמץ ההסברה; הוצאת חולים מאומתים למלוניות; ביצוע בדיקות לקהל רחב לאיתור ובידוד חולים א-סימפטומטיים; הכשרת מתשאלי מגעים בקרב עובדי הרשות שייקצרו את משך הזמן לקטיעת מגעים של תושבים מאומתים ועוד.

צילום: דוברות עיריית אשקלון

 

חיים ביבס: "ביקרתי במשל"ט העיר אשקלון יחד עם ראש העיר, תומר גלאם, וראיתי את העבודה המצוינת שנעשית בעיר במאמצים להפחתת התחלואה. דנו באתגרים הנובעים מתכנית הרמזור ויישומה, בתושבים שנרתמים ומגלים אחריות ובמאפיינים הייחודיים לעיר שעומדת גם בפני אתגרים ביטחוניים. אמרתי לראש העיר שמרכז השלטון המקומי עומד לשירותו ובמאמצים משותפים נצליח להפחית את התחלואה, ולהסיר את הסגר הלילי מהשכונות בהמשך".

 

ראש העיר הודה לביבס והוסיף: "חשוב שכולנו יחד, כל אחת ואחת מהרשויות המקומיות, ובראשן מרכז השלטון המקומי, נפעל לעצירת התפשטות המגפה, למען בריאות הציבור ברמה המקומית והארצית, כאחד".