עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

חיבור מנצח

הכרעה בחוף אשקלון כבר בסיבוב הראשון!

סא"ל במילואים רונן לבנה חובר לעו"ד איתמר רביבו במהלך שיכריע את הבחירות כבר בסיבוב הראשון 

אחד המאפיינים הבולטים במערכת הבחירות במועצה האזורית חוף אשקלון היא כמות המתלבטים הגדולה יחסית למערכות הקודמות.

אך נדמה שכולם קיבלו את התשובה לה חיכו עד כה: מהלך מכריע וראוי שיביא להחלפת השלטון במועצה בסיבוב ראשון.

בתקופה האחרונה התקיימו שיחות ומגעים בין השניים לצורך חבירה ואיחוד כוחות.

השניים הבינו שנקודות הממשק ביניהם רבות והמטרה היא אחת החלפת השלטון , בשלטון אחר שיעצים את התושבים, יעצים את הישובים  וישים את התושב במרכז.

שלטון שישמור על הסטטוס קווי ויחזק את האחדות והכבוד ההדדי בין הקהילות השונות.

"החלטתי לחבור לאיתמר רביבו לאחר שמצאתי בו את כל התכונות הנכונות והראויות לתפקיד ראש המועצה"

רונן לבנה, עורך דין ואיש עסקים חובקי עולם , נשוי ואב לשלושה, מתגורר כ-30 שנה במושב גיאה.

לבנה החליט להתמודד לראשות המועצה מטעמים ערכיים, במטרה להביא שינוי לחוף אשקלון. רונן רואה בחבירתו לאיתמר שליחות ממדרגה ראשונה מתוך רצון לאחד את הקהילות וליצור אלטרנטיבה שלטונית ראויה.

לדבריו:   "במהלך ההתמודדות שלי אני שומע בכל מקום את דרישתכם לחבירה בין המועמדים. מתוך תחושה של אחריות לעתיד המועצה ומתוך הרצון להביא לשינוי  ובכדי להחזיר לכולנו את התקווה, נפגשתי עם כל המתמודדים לאיתור האיחוד והחבירה הנכונה ביותר לטובת מועצת חוף אשקלון. אני שומע את הקריאות שלכם לחבור ולהקל עליכם את הבחירה, תוך הבטחת שינוי במועצה. אני תמיד נוהג בנאה דורש- נאה מקיים. מהכירותי העמוקה את הקרע ההולך וגדל בתוך המועצה בין האוכלוסיות, אני רואה חובה להיות המוביל של מהלך ששם את השיח היום של הם – ואנחנו מאחורינו. אחים אנחנו, ללא שום קשר לאמונה, מוצא, מושבניקים, קיבוצניקים, חדשים או וותיקים, יותר מידי גורמים ניסו ועדיין מנסים לייצר בינינו בידול ואני מבקש ליצור חיבור אמיתי בין קהילות. זוהי מערכת הבחירות השלישית בה אני מסתובב בשטח כמות האהבה והערכה שאני מקבל מכם מאוד מרגשת. כולכם סומכים עליי ואומרים לי כמה אני ראוי להנהיג את המועצה. החלום האמיתי של כולנו הוא סיום המחנאות. החלטתי לחבור לאיתמר רביבו לאחר שמצאתי בו את כל התכונות הנכונות והראויות לתפקיד ראש המועצה. אני מתכוון להשאר חלק בלתי נפרד מענייני המועצה, בדרך שאמצא לנכון ותתאים לכולנו. אני קורא לכל תומכיי, לכל תושבי המועצה לבחור באיתמר רביבו לראשות המועצה. יחד נביא את השינוי המיוחל, איתמר מביא את המנהיגות החדשנית, היושרה והשקיפות ואני אפעל לקידום התהליכים יד ביד. בואו נביא את השינוי לחוף אשקלון! יחד ננצח!"

"בשורה אמיתית לתושבים"

איתמר רביבו, בעל משרד עורכי-דין, נשוי ואב לחמישה, מתגורר בישוב באר גנים כ-11 שנים. איתמר יצא למסע לראשות המועצה מתוך רצון להפוך את חוף אשקלון למעצמה אזורית בחינוך, בשירות, בניהול, בתרבות, בתשתיות ובביטחון האישי.

מאז שהכריז על מועמדותו הסתמן רביבו כמועמד הראוי ובעל הסיכויים הגבוהים ביותר לנצח את פרג'ון.

לדברי רביבו  "רונן מביא איתו ניסיון מוכח ועשיה ציבורית. איחוד שכזה מהווה בשורה אמיתית לתושבי חוף אשקלון"

בסקר שיצא לאחרונה ע"י מכון סמית בחודש אוקטובר 2018 עולה חד משמעית: איתמר ורונן ביחד מובילים את המערכה לניצחון בסיבוב הראשון.

ערכים, מקצועיות וכלכלה

בכוונת רביבו ולבנה להנחיל במועצה ערכים של ניהול מקצועי ותפיסת עולם כלכלית שונה בתכלית מזו שהכרנו עד כה. מקצועיות בניהול המועצה הכוללת מינוי מנכ"ל מקצועי שיאגד תחתיו את המחלקות השונות וישיב להן את הסמכות.

תפיסה כלכלית שונה, שבמרכזה עידוד פתיחת עסקים במועצה, יצירת תמהיל נכון בין הכנסה מארנונה למגורים אל מול הכנסה מארנונה עסקית וגיוס משאבים ממשרדי הממשלה.

איתמר ורונן מדגישים וקוראים לציבור:

"זה הזמן שלנו להחליט איך ייראו חמשת השנים הבאות. עלינו כתושבים לקחת אחריות ולגלות מעורבות.

תושבי המועצה רוצים איחוד ולא פילוג. איחוד כוחות בין המועמדים המובילים והראויים ביותר ישרת את הצרכים של כלל הקהילות והישובים במועצה.

תושבים יקרים, המערכה מוכרעת בסיבוב הראשון. כולנו יחד בוחרים בדרך הנכונה!!!!