עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

חוסן לעובדי הרפואה

השבוע נערך סיור בהשתתפות ראש העיר, תומר גלאם ומנהל המרכז הרפואי ברזילי, פרופ' יניב שרר. הסיור נערך במספר מוקדי שמרטפיות בעיר אשר פתוחות לטובת ילדי עובדי מערכת הבריאות והחינוך המיוחד. 

את השמרטפיות מפעילה עיריית אשקלון בהובלת אגף תנו"ס במנהל החינוך והן פועלות בהתנדבות מלאה וללא עלות עבור המשפחות הנ"ל על מנת לאפשר להורים העובדים במערכת הבריאות ובמערכת החינוך המיוחד בתקופה זו לעסוק במלאכתם ללא מחשבות והתעסקויות נוספות בשאלות על ילדיהם ועל המסגרות בהן הם נמצאים. בשמרטפיות, המטפלות בילדים הן סייעות עירייה וסייעות החברה העירונית, רכזי תנועות נוער ומנהלים מאגף תנו"ס.  

ראש העיר, תומר גלאם: "בשעה שאנחנו מתמודדים עם סגר שלישי ועם נתוני תחלואה שהולכים וגדלים, יש את מי שתמיד עומדים בחזית המאבק בנגיף, עובדי מערכת הבריאות והחינוך המיוחד, והמעט שאנחנו, כעירייה, יכולים לעשות למענם הוא לסייע להם בשמירה על ילדיהם ולתת להם את השקט הנפשי בתחום הזה להתמודד עם עבודתם בצורה הטובה ביותר. אני גאה במנהל החינוך ובאגף תרבות נוער וספורט שמיישמים פעם אחר פעם את השירות החשוב הזה. בשמי ובשם תושבי אשקלון אני מודה לכל העוסקים במלאכת הקודש ובהצלת חיים, ומזכיר להם שעיריית אשקלון עומדת מאחוריהם ונמצאת כאן בשבילם".

מנהל המרכז הרפואי ברזילי, פרופ' יניב שרר: "במרכז הרפואי ברזילי עובדים הצוותים הכי מסורים בארץ, צוותים מובילים בשגרה ובחירום, ובמאבק הלאומי בנגיף הקורונה. בשליחותם מעניקים עובדי המרכז חוסן עבור הציבור, ולשמחתנו החליטה עיריית אשקלון להעניק חוסן עבור ילדיהם. תודה גדולה לעיריית אשקלון על היוזמה וההירתמות, ולעומד בראשה".